|
Post by Hyperion on Nov 27, 2005 17:37:39 GMT 1
Hehe, ja lite tidigt ännu kanske men det skadar inte å var förberedd plus att jag har sån abstinens just nu Så frågan som bör diskuteras för att inte jag ska krevera hehe är vilka träffar vi ska åka på och allmänt om de träffarna osv osv. Nån kanske känner till nån träff som vi andra inte gör osv osv. Jag själv tycker att de viktigaste är Gatebil i juli och även edps säve. På säve så bör vi kunna bli ett gäng. Praktiskt taget hemmaplan och även gatebil. Sen finns ju resten av bilsports evenemang. Så låt oss höra åsikter och diskussioner
|
|
940in
Senior
S?lsmiskarn
|
Post by 940in on Nov 27, 2005 19:03:07 GMT 1
absolut dom två du har sagt! drar väl till elmia också iaf.. nån mer som ska me
|
|
|
Post by Flemm on Nov 27, 2005 21:09:29 GMT 1
Gatebil och säve såklart =)
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Nov 27, 2005 21:29:36 GMT 1
får jag klart bilen så ska jag ställa ut på elmia var det tänkt men får se..
|
|
|
Post by Hyperion on Nov 28, 2005 0:02:02 GMT 1
är jag hemma då så får jag givetvis åka å kika i sånna fall på elmia altså. Sen efter gatebil och säve eftersom säve är nära så är nog Action Meet på mantorp en riktigt grym träff enligt mig: Var inte där i år men förra året var jag där med kirlu och rattmuffen. Stekande hetta precis som på rudskogen i år och en massa grymme bilar ... Har haft lite röta med vädret på en del träffar känns det som
|
|
|
Post by Flemm on Nov 28, 2005 16:37:09 GMT 1
Men, nu måste vi inte endast tenka på "dom stora träffen". Våran träff kommer att vara det besta i hela Sverige/Norge =)
|
|
|
Post by Hyperion on Nov 28, 2005 17:05:39 GMT 1
hehe jo det är sant, självklart men jag tycker det vore dumt att lägga vår träff på en annan stor träff-dag som många vill åka på
|
|
|
Post by Flemm on Nov 28, 2005 18:12:37 GMT 1
Så sant så sant, det holder jag med om =) Tycker att vi bör vara så många som vi kan, och åka upp gemensamt och ställa ut bilorna som en club... Stylad eller inte stylad !
|
|
940in
Senior
S?lsmiskarn
|
Post by 940in on Nov 28, 2005 18:19:52 GMT 1
kom precis och tänka på bilsport kinnekulle träff den e ju inte heller så långt bort
|
|
|
Post by Flemm on Nov 28, 2005 18:23:36 GMT 1
Hur långt er inte så långt =)
|
|
|
Post by Hyperion on Nov 28, 2005 18:33:45 GMT 1
Så sant så sant, det holder jag med om =) Tycker att vi bör vara så många som vi kan, och åka upp gemensamt och ställa ut bilorna som en club... Stylad eller inte stylad ! Kan inte annat än å hålla med, självklart vill vi ha så många som möjligt med. Spelar ju ingen roll om det är original heller. Bara det inte är en massa rost å sånt, då kn det se lite skabbigt ut
|
|
|
Post by Hyperion on Nov 28, 2005 18:38:35 GMT 1
kom precis och tänka på bilsport kinnekulle träff den e ju inte heller så långt bort Har faktiskt aldrig vart där dock hade det nog varit kul. Skulle vilja köra på banan så då är nog kinnekulle bra ställe att börja eftersom man ska ha med en gosse som kan i bilen också. Känns lite halvdant å slänga sig ut på gatebil med alla hulliganer hehe ;D flemm: fick det till 163,9 km från jordens centrum TANUM ;D, så om vi har en medlefart på 163,9 km/h så tar det inte mer än en timma ;D mantorp är dock längre!
|
|
940in
Senior
S?lsmiskarn
|
Post by 940in on Nov 28, 2005 18:46:16 GMT 1
kom precis och tänka på bilsport kinnekulle träff den e ju inte heller så långt bort Har faktiskt aldrig vart där dock hade det nog varit kul. Skulle vilja köra på banan så då är nog kinnekulle bra ställe att börja eftersom man ska ha med en gosse som kan i bilen också. Känns lite halvdant å slänga sig ut på gatebil med alla hulliganer hehe ;D flemm: fick det till 163,9 km från jordens centrum TANUM ;D, så om vi har en medlefart på 163,9 km/h så tar det inte mer än en timma ;D mantorp är dock längre! LUR- mantorp park 400,8 km
|
|
|
Post by Hyperion on Nov 28, 2005 18:49:56 GMT 1
hehehe, jepp, men jag åker nog vart som helst på träff, kanske inte pite men i södra sverige... Resan är halva nöjet om det är lång resa tycker jag
|
|
|
Post by Flemm on Nov 28, 2005 18:52:14 GMT 1
Ikke sant ! =) Åker man ett gäng, så er det ju alltid lite roligare också =)
Faen vad jag gleder mig till sommaren nu =)
|
|