|
Post by Hyperion on Mar 31, 2006 15:16:10 GMT 1
förbaskat bra drag här, nu är det ju för fasen snart påsk!?!
|
|
|
Post by chreli on Mar 31, 2006 15:37:49 GMT 1
tycker du det?! hoppas den jävla snön försvinner snart bara! Ingen vår när de fortfarande e snö...
|
|
|
Post by Hyperion on Apr 8, 2006 12:49:17 GMT 1
Hej alla glada teamwcr folk Jag och 940in har kommit överens om att vi ska skriva ett förslag på när vi skulle kunna träffas och åka tillsammans till elmia. Dag: Lördagen 15 April Tid: 8:00 Plats: Rasta Tanumshede Om det är någon som vill ändra på nåt, tex. att det är för tidigt eller för sent så skriv det. Något ska vi väl kunna fila ihop. Sedan om det är någon som vill haka på vid något senare tillfälle så ska väl inte det vara omöjligt att fixa en tid till det heller. Så skriv nu alla som vill vara med
|
|
940in
Senior
S?lsmiskarn
|
Post by 940in on Apr 8, 2006 12:52:05 GMT 1
Å jag är självklart på
|
|
|
Post by Zitruz on Apr 8, 2006 16:40:46 GMT 1
Count me in!
|
|
|
Post by ragger on Apr 8, 2006 21:29:05 GMT 1
ja åkte från tanum kl. 7 förra året å då va vi där innan dom öppna hallarna så 8 blir kanske lagom, men ja har hört att de e många från typ Ed och neröver som ska samlas vid "tre älgar" kl. 8 men de verkar egrann tillít. men de är nog stor idé att förköpa biljetter så vi inte behöver köa i 2-3 timmar.
|
|
|
Post by ragger on Apr 8, 2006 21:30:45 GMT 1
förresten, ja e på
|
|
|
Post by Zitruz on Apr 9, 2006 2:10:46 GMT 1
mmm men vi köa inte så länge sisst va? Elelr vi smet in e grann va peter...
|
|
|
Post by Vispen on Apr 9, 2006 19:53:21 GMT 1
Jag e på. Men vill helst åka med någon ?
|
|
|
Post by Hyperion on Apr 10, 2006 9:03:02 GMT 1
mmm men vi köa inte så länge sisst va? Elelr vi smet in e grann va peter... haha nä vi hade lite flyt förra gången , det var ju milslång kö när vi kom förra gången som stod utanför, men jag var tvungen å gå på dass så vi kikade in och letade, plötsligt när vi kom dit fram kommer det en person som jobba där och säger, "kom, vi startar en ny kö här nu" Så ja det tog väl inte mer än 5 minuter från att vi anlände tills vi var inne i hallarna ;D
|
|
|
Post by Hyperion on Apr 10, 2006 10:17:29 GMT 1
det kanske är för sent med åtta? Utställningen öppnar klockan tio eller? Hur lång tid tar det att åka, 3 timmar? Ska vi vara där när dom öppnar eller senare? , Jag vet att det ska gå en stor karavan från stigs center i gbg, dom åker därifrån 7:15 hehe, men då hade dom räknat med att vara där halv tio för lite snack å grejs innan.
|
|
|
Post by Zitruz on Apr 10, 2006 18:13:10 GMT 1
ja det kanske va så det va!!! Härligt va det i alla fall! Men jag tycke ritne man behöver vara där från öppning asså. INte fel om dom kan släppa in folk i nån timma och så kommer man sen. Så jag tycker det blir lagom med 8 på rasta.... Magnus Orkarsson Skall åka ner me. Han skall köra med folk från GT-Däck! Nizze vet inte än. Ulrik kanske va sugen men skulle höra om familjen skulle hitta på nåt....
|
|
|
Post by Hyperion on Apr 10, 2006 18:33:52 GMT 1
Okej, vad tycker ni andra?? Jasså, från gt-däck? hehe, vad är det nu för folk han har hittat , han tyckte ju det var för tidigt å bestämma nåt när jag fråga honom men antagligen var det fel på sällskapet då, jaja Men men, du får tjöta vidare björn
|
|
|
Post by ragger on Apr 13, 2006 10:34:20 GMT 1
Jag e på. Men vill helst åka med någon ? Ja har en plats över om de e så att de behövs..
|
|
|
Post by Hyperion on Apr 13, 2006 20:06:57 GMT 1
Verkar som om jag kanske får plats över också, här hemma backar polarna ut en efter en :S
|
|