|
Post by Zitruz on Dec 5, 2005 17:38:41 GMT 1
Tjena!! Nu när man kar körkort så skall bandaren ut ut morsans bil. Funderar på att köpa nån billig skit som inte behöver spela så jättebra men mp3 är ju trevligt att kunna lyssna på. Hittade denna från komplettVad tror ni som kan nåt, e den värd pengarna? Grr kan ju inte spela MP3..... Själv har jag aldrig pillat me bilstereo om jag jag skall vara ärlig. Men det blir nog inga problem att få till.
|
|
|
Post by Hyperion on Dec 5, 2005 17:43:20 GMT 1
ja den kostade ju inte så mycket, om man inte har tänkt sig ultrabra ljud och fet bass, så funkar den säkert, är ju ingen ljudnisse men faen, kika nån recenssion och kolla så den inte pajjar bara, men vi får höra vad de andra gossarna säger.
Hade du tänkt handla för mer pengar på hade jag föreslagit technikdirekt, tänkte beställa min dvd/mp3 därifrån, spara 1500 spänn mot billigaste här omkring
|
|
|
Post by Zitruz on Dec 5, 2005 17:55:23 GMT 1
Oj oj ja det är ju bra pris Men det brukar ju vara billigare utomlands sådär så
|
|
|
Post by Hyperion on Dec 5, 2005 17:58:05 GMT 1
mmm, tyskland är extremt!!!
|
|
|
Post by Flemm on Dec 5, 2005 18:53:49 GMT 1
Eller så kan du köpa min (3000kr) =) hihi..... =)
|
|
|
Post by Zitruz on Dec 6, 2005 16:50:36 GMT 1
Grr dom har skrivit fel på hemsidan... Den kan inte alls spela MP3..... Blir lite grinig. Men det är ju ändå ganska billigt eller finns det bättre produkter för dom pengarna?
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Dec 6, 2005 19:37:43 GMT 1
Vi har en LG på jobbet för 1198 som spelar MP3 och då har du ju lågnivåutgång så att du kan koppla förstärkare till den..Pratar du med mej så kan du få rabatt..
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Dec 6, 2005 19:38:48 GMT 1
Tjena!! Nu när man kar körkort så skall bandaren ut ut morsans bil. Funderar på att köpa nån billig skit som inte behöver spela så jättebra men mp3 är ju trevligt att kunna lyssna på. Hittade denna från komplettVad tror ni som kan nåt, e den värd pengarna? Grr kan ju inte spela MP3..... Själv har jag aldrig pillat me bilstereo om jag jag skall vara ärlig. Men det blir nog inga problem att få till. Vill du ha hjälp med installation så vet du ju vart jag finns!!
|
|
|
Post by Zitruz on Dec 6, 2005 19:46:40 GMT 1
Toppen d! Kan kanske vara lite klurigt i början...
|
|
|
Post by Flemm on Dec 6, 2005 23:39:25 GMT 1
Pratar du med mej så kan du få rabatt.. Vad er detta jag hörer =) Nej nej, lite teamwcr rabatt gör sig gött, alla er velkomna. Vi vill inte höra att ni har handlat på tvboden eller no (Viss ni er vid gränsen och handlar då ;D)
|
|
940in
Senior
S?lsmiskarn
|
Post by 940in on Dec 7, 2005 22:23:15 GMT 1
Pratar du med mej så kan du få rabatt.. Vad er detta jag hörer =) Nej nej, lite teamwcr rabatt gör sig gött, alla er velkomna. Vi vill inte höra att ni har handlat på tvboden eller no (Viss ni er vid gränsen och handlar då ;D) sorry
|
|
|
Post by Flemm on Dec 8, 2005 15:05:04 GMT 1
Hm.... Men inte nu mer va ? ;D
|
|
|
Post by Vispen on Dec 11, 2005 21:21:17 GMT 1
Sorry här me, allt utom utom baslåda é köpt på Tvboden, hihi Var ska man annars handla då?
|
|
|
Post by Zitruz on Dec 11, 2005 21:46:28 GMT 1
Var ska man annars handla då? Hehe, det skulle du inte sagt... Upp till debatt nu gubbar... hehe
|
|
|
Post by Flemm on Dec 12, 2005 19:50:54 GMT 1
Tvboden ja... Det er inte bra ! Jag var där och "skulle handla lite". Sa jag hade varit på RadioMax och lyssnat på RockFord... Säljaren: rockford ? Nej nej... Det kan du inte ha i bilen. MTX, det er det du skall ha. Det spelar skiten ur rockford, bla bla bla...
Han var ju helt på bärtur den killen. Jag kör ju med Rockford, och inte i #### att MTX spelar bettre !
Servicen der er ussel ! Nej, dom kan man inte handla om...
Vanligen så gillar jag inte att kasta skit om mina konkurenter, men dette er vad jag har märkt själv, vad mina polare har sagt till mig...
Nej, kom till Rockfordboy och mig på RadioMax. Vi hjälper dig med alt, och skulle det hända något, så hjälper vi dig ! =)
|
|