|
Post by Vispen on May 15, 2006 20:43:57 GMT 1
Det är lugna puckar! Men MÖRKA fälgar är som sagt riktigt het. Funderar stark på det nästan gång jag köper nya fälgar
|
|
|
Post by Hyperion on May 15, 2006 21:00:00 GMT 1
missade du nåt ord där eller? , vilka fälgar är riktigt het?
|
|
|
Post by DuFsTeR on Sept 9, 2006 15:42:30 GMT 1
jag gillar nog mer ljusa fälgar tyvärr men det är ju en smak sak för 9-3:an är inte så snygg i vanliga fall tycker jag om ni ursäktar mina svordommar..
|
|
|
Post by Hyperion on Sept 9, 2006 22:14:50 GMT 1
alla tycker vi olika , är nog tur det annars hade det inte vart nå kul , men ljusa fälgar kan ju givetvis vara grymmt snyggt det också, men svarta = race
|
|
|
Post by DuFsTeR on Sept 28, 2006 18:13:06 GMT 1
mörkt är bokstavligen talat ute
|
|
outlaw
Junior
I Live my life a quarter mile at the time.
|
Post by outlaw on Sept 29, 2006 21:01:40 GMT 1
Nej då det e inte ute... jag ska pulverlackera mina fälgar KOL svarta i centrum i vinter sen en riktigt polerad kant... DET är PORR...
Alltså detta med fälgar till bil e sket svårt... enklast är att första välja ut 5 fälgar som är snygga sen kolla på alternativ om de ska vara mörka eller inte. o sen kant eller inte.
|
|
|
Post by Hyperion on Sept 29, 2006 23:42:12 GMT 1
Precis, mörka fälgar är långt ifrån ute, det har precis börjat bli inne. Du gör helt rätt outlaw kommer se grymt ut! Om jag skaffar större fälgar nån gång så blir det helt klart svart centrum och polerad kant. Blir nog inte på denna bilen dock, behöver hålla nere vikten. Men svarta fälgar hur som helst är givet!!!, med polerad kant = race of riktigt snyggt, utan pol. kant = endast race. Min åsikt iaf.
|
|
|
Post by redhot on Oct 1, 2006 12:00:32 GMT 1
Ja helgillar era ideer! Svart centrum och en BReeeed jättepolerad kant är störtskönt! Hur mer inne blir de?
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 1, 2006 13:10:15 GMT 1
Ja helgillar era ideer! Svart centrum och en BReeeed jättepolerad kant är störtskönt! Hur mer inne blir de? EXAKT!
|
|