|
Post by christer on May 30, 2006 12:14:47 GMT 1
Race i trollhättan på lördag 3juni.. Mer VIKTIGT INFO står på cityracewest.com som anordnar det hela.. Det brukar vara mycket folk, en del som kör andra som bara tittar på och mycket bra platser att stå på för att kunna se det stora hela! Får se om nya koppligen håller sej pall bättre än för några helger sen på racet..
|
|
|
Post by Zitruz on May 30, 2006 12:26:38 GMT 1
Se där ja. låter ju inte helt fel. Jag rä nog hemma så det hade varit trevligt.
|
|
|
Post by Damir on Jun 5, 2006 7:29:07 GMT 1
Bra race. Mycket folk synd att polisen spärrade av vägen efter 30min.
|
|
|
Post by Zitruz on Jun 5, 2006 12:22:26 GMT 1
Ok kul att det va folk men polisen bara förstöör
|
|
|
Post by christer on Jun 7, 2006 12:35:29 GMT 1
joo men anledningen till att poilisen kom var ju för att folk kör som dårar till racet och sen spinner därifrån så fort dom får se polisen kommer dit istället för att stå lugnt och stilla kvar!
Nu är det iaf slut på racen på saabrakan, efter visad orespekt så har CRW sagt ifrån sej ansvaret pga folk kör som dårar dit och skräpar ner på saabs parkering!!
Nu måste du vara medlem i crw sen PMa crw och lämna uppgifter om vad du kör för bil mm så hör dom av sej på sms för att oberörda folk inte skall få reda på det!
|
|
|
Post by Hyperion on Jun 7, 2006 13:16:57 GMT 1
låter bra tycker jag. Svårt att hålla ordning annars, var väl så det var i början?
|
|
|
Post by Zitruz on Jun 7, 2006 13:50:54 GMT 1
Jo folk har ju svårt att sköta sig ibland. Lite surt!
|
|
|
Post by christer on Jun 7, 2006 16:34:18 GMT 1
låter bra tycker jag. Svårt att hålla ordning annars, var väl så det var i början? Aa i början var det så, men dom försökte väl på det där med publik men visade sej ju vara lite sisådär med de!
|
|
|
Post by Hyperion on Jun 7, 2006 18:12:08 GMT 1
Mmm, men jag tycker det är lite knas att man tror att det skulle funka. På sånna ställen så blir det efter några gånger fylla och galen körning dit. Oundvikligt tyvär.
|
|