|
Post by Zitruz on May 20, 2006 0:14:45 GMT 1
Jo men fan om det blir kasst väder så e jag på ett maraton asså. Men e det sol å grejjr så skall man ju vara ute... Sen får vi inte glömma att räna å ha sköj å sen käka massa onyttig mat.. hehe Ja fan danmark spikar vi nån helge nu!!! Kan ju dra ihop nåt gäng!?! Gör en tråd om det vetja...
|
|
|
Post by Hyperion on May 20, 2006 0:19:30 GMT 1
MMM precis, är det dåligt väder så blir det ett maraton Nej den onyttiga maten är viktig Vill ha fläskkaré med potätsallad... mmmMmmMmmm Mm, en tråd kan vi göra , vet inte vad jag behöver för grejjer men det är väl öl då , sånna starkare grejjer har jag faen så det räcker hela sommaren hemma :S. Hmm, tänkte precis skriva nåt så glömde jag bort det, jekla drid , Men men aja, hörde precis en låt som hette nåt med peek a' buu, va lite kul
|
|
|
Post by Zitruz on May 20, 2006 0:21:39 GMT 1
JO lite Öl e aldrig fel.... Skall nog ha lite kärringcider med Jag e lite kärring så Men sprit har jag fan ingen helelr då det får bli det me. Vi skall inte bra PaintBall då Jasså leta rätt på den låten då så vi för höra...
|
|
|
Post by Hyperion on May 20, 2006 0:27:02 GMT 1
hehe, jasså du.. mjo cider är inte fel men vågade inte skriva det , har ju redan deklarerat min kvinlighet i serietråden när jag skrev om the oc ;D. Hehe lite av varje då med andra ord , Jag köpte nåt kul när jag var utomlands förra gången... grön absinthe stod det att va, så jag var tvungen å handla.. skulle vara 80% tom hehe Har dock inte vågat öppna den ännu Jo paintball kunde kankse va nåt, bara man inte blir träffad? , nej men det hade ju vart kul Bar detta med lite brainstorming. Cosmo 4 - Peek-a-boo tror den skulle heta så, lite skum men
|
|
|
Post by Zitruz on May 20, 2006 0:35:18 GMT 1
Thihi det e manligt å dricka Cider me säger vi. Det är ju äpplen å grejjer å det e manligt hehe... Eller?? jo fan brainstorming e inte fel. jag drack riktig absinth e i Prag när jag va där. Det va Nizze å jag dom snapsa det. Faaan va det brände i halsen. Det är ju narkotiaklassat i sverige va??? Så du behöver ju inte gå å dricka den på stan kanske Men men det va en upplevelse det me.... Nizze drack nästan en kvarting absinthe den kvällen och han mådde så bra så. Fick en rolig dialekt bara. Ja det va en rolig resa det. Synd att du inte va med... Men du va ju nykterist på den tiden
|
|
|
Post by Hyperion on May 20, 2006 0:38:55 GMT 1
Hehe, aaa vi bestämmer att cider är manligt Ja just d, jo det ska väl vara LSD i absinthen om den är riktig, nej det är väl dumt å använda den på stan då hehe. Undrar om dom kontrollerar sånt i tullen? Hade jag åkt dit på langning då eller?? hehehe Hehe, dialekten ändrade s altså hehe coolt ... MM jag var ju nykterist då, har egentligen vart nykterist rätt så ofta, dock var det en tid på gymnasiet och även när jag jobbade på lear då jag blommade ut ;D
|
|
|
Post by Zitruz on May 20, 2006 0:42:54 GMT 1
Hehe jasse det med LSD visste jag inte men att det är skadligt vet jag. Du kanske hade åkt dit för ringa narkotikainnehav eller någge sånt. skrämmande tanke... Nej så stränga kanske dom inte e... Jo jag har varit det länge nu med faktiskt. inge fel i det. Skönt för kropp och själ att vila. Men även skönt för kropp och själ att blomma ut ibland.
|
|
|
Post by Hyperion on May 20, 2006 0:52:37 GMT 1
Hehe, det är frågan det hehe ja jag menar de, min filosofi är att ska man dricka så ska man göra det ordentligt
|
|
|
Post by Zitruz on May 20, 2006 0:53:36 GMT 1
Hehe ja det måste ju va nån mening med det.... hehe men en öl till maten e inte fel det heller ibland. Annars då Vad e på G Uppe i Norr?
|
|
|
Post by Hyperion on May 20, 2006 0:56:25 GMT 1
hehe, jag dricker hellre cola till maten I norr hmm, är i startgroparna för å åka hem, inte mycket annat som händer... lite tentor och sånt obetydligt med men inget större Hur är vädret hemma i väst då?
|
|
|
Post by Zitruz on May 20, 2006 0:59:19 GMT 1
Vädret är piss här nu och har varit det i nån vecka snart. Men det e skönt att naruten får lite regn. Så den van växa fint sen... Men snart kommer värmen igen och det skall bli sååå ljuvligt!!!
|
|
|
Post by Hyperion on May 20, 2006 1:05:06 GMT 1
ja lite grönt är inte fel, det har faktiskt kommit några droppar här idag, första gången sen snön försvann, skönt för det var öken här eheh, dammade som faen. Japp, värmen kommer i juni, då smäller det som faan Jag blir mer och mer sugen på sånt batteri föresten ;D
|
|
|
Post by Zitruz on May 20, 2006 1:12:09 GMT 1
Men köp ett sånt batteri då. Gör det innan nu går för du kommer ändra dig på väg hem
|
|
|
Post by Hyperion on May 20, 2006 1:13:51 GMT 1
hahaha, jajja men jag kn ändra mig tillbaka sen igen. Ingen stress vettu , nu när jag kommer hem kommer jag se testet med navigatorn och då kommer jag vilja ha en sån istället Vad är på g hemma nu då föresten??
|
|
|
Post by Zitruz on May 20, 2006 1:19:42 GMT 1
Hehe ja man skall inte ha brottom när man gör viktiga köp Ja vad är på g här... inte så mycket. Har köpt ny telefon! en K750i... inte fel... Annars är det inte så mycket asså. Massa piss i skolan som skall in å grejjer som vanligt. Men jag skall inte klaga. Jag har inte så mycket egentligen. E bara LAT.. thihi
|
|