|
Post by Hyperion on Nov 26, 2005 0:40:47 GMT 1
Tjenamoss , händer denna fredagkväll då?
|
|
|
Post by Hyperion on Nov 27, 2005 0:30:58 GMT 1
nää gubbar, detta håller inte ... inte en enda post idag, suttit här å väntat å sett folk kommit och gått utan ås kriva någge... ajjja bajja på sej.
|
|
|
Post by rattmuffen on Nov 27, 2005 1:23:47 GMT 1
vad händer ikväll då
|
|
|
Post by Zitruz on Nov 29, 2005 3:20:28 GMT 1
Fy fan för datorer ibland. Sen att man e lite klantig det får man kanske stå för. Det är så att jag fått formatera en del av mitt liv. Nämligen allt som jag gjort på datorn genom tiderna. Det är lite tragiskt när man tänker efter vad man kunde gjort för at rädd allt. BACKUP!!! Så jag bara säger det till alla där ute. Bränn ut backup på saker du inte vill bli av med. Dom ligger inte säkert där dom gör. Men men "Shit happens" och "life goes on" eller nåt sånt..
Pease out!!!
|
|
|
Post by Hyperion on Dec 1, 2005 0:20:03 GMT 1
Inge bar sånt där björn, har styrt upp det för ett tag sen , har alla mina viktiga grejjer kopierade på den bärbara hddn som ligger i hyllan. Så vare nattsudd igen, väldigt spännande hihi... nån som har en toyota mr2 till salu för en billig peng, hör av dej te mej
|
|
|
Post by Flemm on Dec 2, 2005 2:25:21 GMT 1
Jaja. Skjer a ? Någon som er vakna eller ? Nej, jag får vell sitta här ensam... Nu kollar man lite på O.Z. "Livet bakom murane"...
Faen så tråkit. Her sitter man, får inte sove....
|
|
|
Post by Flemm on Dec 2, 2005 3:38:14 GMT 1
Nej, nu får man slå av datoren... Börjar att bli trött, men men ....
peace out from me !
|
|
|
Post by Hyperion on Dec 6, 2005 0:05:51 GMT 1
nattsudd igen då hehe , sitter och spelar lite poker på nätet och har ätit godis så jag mår dåligt hihihi Nån annan som lirar poker på nätet mån tro?
|
|
|
Post by Flemm on Dec 6, 2005 1:02:00 GMT 1
Poker på nätet er det dårligt med faktisk.... Jag kan inte spela poker, eller har inte spelat det iaf, men jag kollar på WPT, och celeberty poker showdown =)
Så man börjar att få lite koll på det... =)
|
|
|
Post by Hyperion on Dec 11, 2005 0:39:17 GMT 1
hehe, jaha ja, själv spelar jag på nätet utan å ha koll, går ju sådär ... men men, vill tipsa alla om nya fälgbilder under min projekttråd, vill gärna höra synpunkter. Nu blir det sova sängen sött
|
|
|
Post by Hyperion on Dec 12, 2005 0:56:40 GMT 1
Bara hoppar in och säger god natt
|
|
|
Post by Flemm on Dec 14, 2005 0:39:39 GMT 1
Skjer a ?? Er det någon som er vakna eller Ingen som har svarat på min fråga heller... Va händer Inte bra... Hoppe-ti-hopp
|
|
|
Post by Hyperion on Dec 14, 2005 2:15:07 GMT 1
Här är jag, ska svara på din fråga med tänkte jag Ikväll har jag sett på film och spelat lite poker på nätet igen, trevligt trevligt, snart dax för bingen å schlagga lite ;D Snart ska jag hem å träffa min bil å alla släktingar å vänner hihi , ska pilla av lite grejjer på bilen och kanske ta med mig hit upp så jag kan sysselsätta mig. By the way, I'm A Leaf On The Wind! NN
|
|
|
Post by Zitruz on Dec 14, 2005 2:18:24 GMT 1
Ja då sitter man här igen...... Nattuggla som man e...
Min kväll ser inte helt annorlund ut Hyperion's. Dock ingen poker för min del. Men men. Längtar lite till jul och nyår nu. Kommer bli en mycket trevlig tid!!!
Naiit natti alla...
|
|
|
Post by DuFsTeR on Dec 14, 2005 3:01:04 GMT 1
Jag håller helt med föregående talare.. Längtar mest efter farmors köttbullar och julskinka mmmm
|
|