|
Post by Flemm on Dec 13, 2005 20:55:28 GMT 1
Jag gick igenom mina kort från gatebil och kom på att man kan ju booka plats, typ Honda Club Norge etc...
Nu vet inte jag hur mycket det kostar för att booka plats på gatebil eller något...
Men viss man hyr plats, hur många skall bli med ? Tänkte jag skulle skicka ett mail till gatebil och lyssna med dom...
|
|
|
Post by Hyperion on Dec 14, 2005 2:20:28 GMT 1
jasså, kan man göra det? hmm, kan ju skicka och fråga vad det kostar, jag kan inte vara med till vålerbanen men rudskogen ska jag allt till, troligtvis ska väl bilen med,
Sen till bilsports events, eftersom vi inte är så stor klubb ännu så skulle jag tippa på att det räcker att vi kommer i samlad trupp, så kan vi slå upp nåt partytält och nån banner eller nåt. Borde inte vara nåt problem, kanske nåt staket runt våra bilar så vi avgränsar oss. Är man bara där tidigt så går det nog fint.
Men om du har lust att maila till gatebil och fråga vad det kostar så kan du ju göra det.
|
|
|
Post by Zitruz on Dec 14, 2005 17:31:16 GMT 1
Jo alltid trevligt att ha en plats bokad helt klart. Men det blir nog ingar problem att få plats ändå eller. Har ioförsig inte varit me förut dock. Men går nog på Hyperions linje där.
|
|
|
Post by chreli on Dec 15, 2005 20:36:46 GMT 1
Sen till bilsports events, eftersom vi inte är så stor klubb ännu så skulle jag tippa på att det räcker att vi kommer i samlad trupp, så kan vi slå upp nåt partytält och nån banner eller nåt. Låter inte helt fel, mkt bra idé!
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Dec 19, 2005 23:56:31 GMT 1
Ja det låter greit det bäst att flemm skriver till Gatebil han kan ju 100% norska lättare att kominicera med gatebil snubbarna då..
|
|
|
Post by Hyperion on Dec 20, 2005 14:03:45 GMT 1
hehehe så sant som det är sagt
|
|
|
Post by Flemm on Dec 20, 2005 14:46:48 GMT 1
|
|
|
Post by Flemm on Jan 3, 2006 15:47:17 GMT 1
Nu har jag skickat mail till Gatebil ang hyra av plats till sommaren...
Skall lägga ut svaret jag fick när jag får det!
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Jan 4, 2006 23:47:30 GMT 1
Jag vet att för företag så kostar det drit mycket typ 10-15 lökar vad jag har hört!! men det hade vart gött med en bokad plats så man får en hyffsat bra en..
|
|
|
Post by Flemm on Jan 5, 2006 14:05:36 GMT 1
Men det er dom som säljer prylar där, tror inte att det kostar så mycket för utställning.
jag har fått svar från dom. Dom har inte prisorna klara enn, och listan för vem som får plats har dom inte börjat på...
Men jag holder kontakten med dom.
Det BÄSTA hade varit om jag fick typ ett ca antall bilar som skall vara med !
|
|
|
Post by Hyperion on Jan 6, 2006 13:51:05 GMT 1
ett ca antal borde väl gå att skaka fram, jag kan ju ställa ut å sen kan vä'l de som vill vara med skriva upp sig, kan ju inte vara nån extrem brådska ännu eftersom de ej börjat me dlistan
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Jan 13, 2006 0:52:12 GMT 1
Jag ska vara med!!det vet du och du vet oxo vad jag kommer att visa upp...
|
|
|
Post by Flemm on Jan 13, 2006 14:49:55 GMT 1
Det er vell inte så farligt enn, men folk bör tänka på om dom vill vara med, och planera inn detta då. Vilket av träffen går ju att diskutera (som vi skall ställa ut på), men i juni/juli er nog inte dum... Bra väder och snygga brudar (och bilar;D)
Och ja, jag vet vad du kommer till att visa Christian (The B-M) hahaha
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Jan 13, 2006 22:42:11 GMT 1
he he precis
|
|
|
Post by DuFsTeR on Feb 21, 2006 1:29:29 GMT 1
Jag är klart på i juli på gatebil..
|