|
Post by Vispen on Oct 13, 2006 21:08:37 GMT 1
Jag tycker de bara blir bättre och bättre. Creds till värmlänningarna fick igång det hela igen Undrar bara vart alla gamla medlemmar som flemm och rockfordboy har tagit vägen
|
|
|
Post by Flemm on Oct 13, 2006 22:47:18 GMT 1
Jag e här vettö =) Nu som jag inte har tillgang till internett som jag hade förut, så blir det väldigt dårligt med data generelt för min del... Men jag lever iaf =) hehe
Nu sitter jag barn vakt för mina syskon och morsan har internett, så då tar man en svin innom =)
Jag har köpt mig ny bil nu =) hehe... En fiat Panda... Hehe... Och nej, jag har inte köpt den för att den e så jette snygg, men man kan spela högt i den =)
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 14, 2006 6:33:15 GMT 1
Ahaa, kul att veta att du lever iaf Den bilen vill vi nog se lite bilder på
|
|
|
Post by redhot on Oct 15, 2006 0:30:27 GMT 1
Får nog säja att du vispen har bidragit rätt mycke till de oxå!!! Måste va den som är nästan mest aktiv!tjenna flemm! har nog inte hälsat på dej förut! Du MÅSTE skaffa bilder på din panda! LIKE IT!
|
|
|
Post by Vispen on Oct 15, 2006 9:16:54 GMT 1
Aaa, försöker vara inne minst en gång om dagen (det är bra för magen ).....har ju snart kommer ut i den åtrådvärda teamWCR Elit titeln
|
|
|
Post by Flemm on Oct 15, 2006 9:46:45 GMT 1
neh, mig har du nog kanske inte träffat. Det får vell bli på ett träff eller nått =) kanske ett vinter träff ?? För oss som har en bil som e bakhjuls driven (har en 740 som vinter bil)
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 15, 2006 17:38:17 GMT 1
Får nog säja att du vispen har bidragit rätt mycke till de oxå!!! Måste va den som är nästan mest aktiv! Ni är grymt duktiga allihopa ;D Vill passa på att välkommna redhot till Den "Mycket Aktiva" skaran. Är nog bara titeln som skiljer mot "aktiva" men ändå Edit: Nu har jag fixat så det skiljer lite. Man får lite fler privilegier på forumet som mycket aktiv nu
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 16, 2006 18:55:42 GMT 1
Föresten
<------------------------------------------------- Över 2000 posts mohahaha ;D
|
|
|
Post by Vispen on Oct 16, 2006 19:56:40 GMT 1
tänkte på peka det igår, men glömde bort det...aja, stort grattis ial blir nog svårt att slå dig
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 16, 2006 20:19:23 GMT 1
hehe tackar . en bit kvar har du i alla fall
|
|
|
Post by Pontus81 on Oct 17, 2006 16:13:12 GMT 1
Vad sägs om att lägga en vinterträff hit?? Ta en välbehövlig resa bort från allting o köra som dårar på våra fina isar som brukar lägga sej här framåt februari Flera biltidningar som la sina tester på en närbelägen sjö förra året. Sovplats fixar vi alltid...Ja får väl plats med iaf 10 pers i min lägenhet
|
|
|
Post by Vispen on Oct 17, 2006 16:23:17 GMT 1
låter bra...är med på alla träffar jag kan bara jag inte jobbar.....allt skojj att leka med bilar man inte behöver vara rädd om
|
|