outlaw
Junior
I Live my life a quarter mile at the time.
|
Post by outlaw on Oct 27, 2006 14:59:51 GMT 1
Jag undrar om klubben funderar på att ha en monter på elmia??
Menar det hade ju varit trevligt.. Med en snygg banner, lite schysta brudar, fest m.m.
|
|
|
Post by redhot on Oct 30, 2006 23:23:42 GMT 1
Låter askul! Helt me på de! Ngn mer?! Får vi tjata på rikebarnet caveman oxå så han köper inn ngt häftigt som vi kan kasta in oxå!!!
|
|
|
Post by redhot on Oct 31, 2006 20:31:49 GMT 1
Några fler som är intresserade! I så fall tycker ja att vi börjar fixa anmälningen direkt så vi borde kolla lite vilka som är på!
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 31, 2006 21:07:01 GMT 1
Är det någon som har koll på vad det kostar att ha klubbmonter den helgen? I framtiden så skulle ju klubben kunna hjälpa till att sponsra sånt men för tillfället så har vi inte nån budget i närheten för det Låter som en kul idé men frågan är om min bil är uttagen så tidigt... får försöka hitta vad det kostar och fundera lite
|
|
|
Post by redhot on Oct 31, 2006 21:44:26 GMT 1
Tror inte det är så dyrt..kan ju ringa och snacka med arrangörerna! Men då MÅSTE vi skaffa ngra RIKTIGT heta banners! Typ loggan team WCR med döskallen i cromefolie och svart bakgrund och små visitkort som kunde ligga i en ask på en liten pelare framför som kunde dra hit ÄNNU fle intresserade människor;)
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 31, 2006 22:04:28 GMT 1
Jo precis förutsatt att monter inte kostar så mycket så är det tvunget att skaffa banners. Sånna visitkort var också en bra idé.
|
|
|
Post by redhot on Nov 1, 2006 20:04:59 GMT 1
ja de är ju inte så dyrt! Tror faktist inte att monter kostar så mycket heller... andreas och de grabbarna på skr var där i fjol så ja kanske kunde höra med dom hur mkt de kostar!
|
|
|
Post by Hyperion on Nov 2, 2006 2:37:46 GMT 1
Det tycker jag låter bra, hör med dom.
|
|
outlaw
Junior
|
Post by outlaw on Nov 2, 2006 16:46:18 GMT 1
Så hur går det?? Fint det hade varit med en FET Banner m.m. Sen några riktigt feta ÅK oxå.
|
|
|
Post by caveman on Nov 21, 2006 20:10:04 GMT 1
fan ja ä på lätt!!! money is not a problem=)
|
|
|
Post by redhot on Nov 21, 2006 21:08:39 GMT 1
Nej, vissa hart bra! Kom på en bra ide till! hUR VORE DET OM JA FIXADE ETT STÄLL TILL MIN 42" Plasma och tog med laptopen och de externa minnet somm rymmer 340gig så kunde vi ha en "Live" banner och köra bildspel och kanske ngn filmsnutt från våra vinterträffar, klubbens bilar i projektfas mm?! Ska höra med firman ja har lite kontakt med hur mycke det kostar med banner och monter också! Vad säjer ni andra! Måste ju få med rockford boy med hans grymma golf och outlaw med din klockrena och alla andra också!!!!
|
|
|
Post by caveman on Nov 21, 2006 22:21:47 GMT 1
låter coolt
|
|
|
Post by Hyperion on Nov 22, 2006 22:09:07 GMT 1
Låter som riktigt fränt , men hör med dom du var i kontakt med hur mycket det kostar för monter. Vet inte riktigt om alla har samma inställning till pengar som caveman ;D
|
|
outlaw
Junior
|
Post by outlaw on Nov 22, 2006 23:53:53 GMT 1
Kan vi inte flytta denna tråden till det nya forumet?? Känns som jag e mer där nu än här.
Men hur som helst e jag helt på alltså till elmia... jag kan lätt betala lite ur egenficka, bara för att det blir så jäkla skoj....
jag har även lite kontakt med modell brudar som jag redan har pratat med om att posa vid min bil, kanske de är intresserad av att vara med på mässan.
|
|
|
Post by Vispen on Nov 23, 2006 11:41:03 GMT 1
Kanske dax att öppna den nya sidan fullt ut då....och stänga ner det gamla forumet
|
|