|
Post by rockfordboy82 on May 19, 2006 8:13:18 GMT 1
Tjena som vanligt har jag problem att lösa (Konstigt det egentligen) Vi ska ju till Våler den 26-28 maj som säkert många andra Probelemt är bara att bilen en Fåårrdd trasit som vi skulle dragit husvagnen med har det uppstått problem med Så jag undrar givetvis om någon av er här som skall upp kan tänka sej att dra en husvagn upp och ner??? Givetvis får du en sov plats i husvagnen och vi delar även på bensinen/Dieseln vi kommer även att plocka med oss ett elaggregat så vi kan använda tv.Micro och så vi får värme... ;D Självklart så är det ju kanske inte så roligt om denna personen åker själv jag menar ensam med ett gäng Dårar från Norge hahaha så det bästa var ju om ni kunde samal ihop en bil med dragkrok och kanske åka en 4 pers så då skulle jag säkert kunna ornda så att det även finns sovplaster i Förtältet til husvagnen så ni slipper masa med tält och skit!! samt att det är en självklarhet att vi campar brevid Varandra alla teamWCr-are OBS det är ingen jätte husvagn jag drog den hem med min Golf 3-a förra året men det har jag inte tillgång till detta året. Hoppas ni kan hjälpa mej med detta??!!! Mvh Christian
|
|
|
Post by Zitruz on May 19, 2006 11:03:04 GMT 1
Jag skall inte dit men säkert nån som är sugen på att hänga på... Lycka till..
|
|
|
Post by Vispen on May 22, 2006 13:00:01 GMT 1
Vålerbanan är det i Norge alltså ? Vart i norge ungerfär ?
|
|
|
Post by Hyperion on May 22, 2006 13:07:29 GMT 1
Veiforklaring Vålerbanen ? Norsk trafikksenter ligger under 2 timer fra Oslo, og 40 minutter fra Hamar. Følg E6 og ta R3 mot Elverum. Følg så R20 mot Braskereidfoss. www.eniro.no
|
|
|
Post by Vispen on May 22, 2006 19:42:20 GMT 1
Okej, tackar ;D. Men låter lite väl långt för min del, håller mig till Trollhättan till helgen istället
|
|
|
Post by rockfordboy82 on May 23, 2006 10:46:14 GMT 1
Okej får föröska lösa det själv ser det ut som...
|
|