|
Post by Vispen on Oct 3, 2006 19:28:22 GMT 1
Var uppe på motorväst imorse och köpte nya bakdäck till bilen...av någon konstig anledning så har de försvunnit några milimeter däck dom senaste veckorna Sen bar det av ut till lysekil på besiktning....väl framme fick jag se att dom hade mobil enhet för besiktningen, för lokalen håller dom på och bygger om och till. Ial så åkte jag in...fick en ung trevlig besiktningsman. Det första man fick göra va att betala (de man dom snabba med ). Sen gick han ett varv runt bilen och kollade öppnade bagagen och sa: "det här va rejäla grejer" när han fick se min baslåda och steg. Avlossade snabbt ett stort ;D och höll med honom Sen gick han igenom bilen....fanns inget och klaga på förutom lite rost under bak som jag visste om och ska åtgärda. Sen berömde han bilen och sa att den va i mycket fint skick för ålder. Sen undrade han varför jag skulle sälja den för de hade kommit på tal. Har haft den i snart 2 år och tycker den börjar bli väääldigt slö när jag jag testar andra bilar Gick igenom utan anmärkning ;D Bild på bagaget. MDS 12" 700 W och ett Audison Slutsteg
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 3, 2006 20:43:33 GMT 1
grattis , alltid skönt när sånt går smärtfritt!!
|
|