|
Post by Hyperion on Oct 13, 2006 19:36:51 GMT 1
Om det stämmer det jag hört så ska Mr Fun ha kraschat sin Nissan på en avfartsväg på autobahn. Ett vägarbete som tydligen inte var varnad för som han dånade in i. Mr Fun verkar dock ha klarat sig fint men bilen var det värre med. Detta är dock inget jag vet utan mer vad jag hört ryktesvägen, men många oberoende källor säger samma sak så
|
|
|
Post by Vispen on Oct 13, 2006 21:09:55 GMT 1
Oj oj, hoppas allt går bra med honom....men bilen kan kvitta, för mkt show och no go enligt mig
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 14, 2006 6:42:30 GMT 1
Håller helt och hållet med dig david. Alldeles för mycket show! Men bör ju vara surt som faen när man jobbat så länge med den. Jag hörde dessutom att han fått jobb på West coast customs, som vanligt är det rykten men jäkligt coolt om det är sant
|
|
|
Post by caveman on Oct 14, 2006 12:02:21 GMT 1
trist för han... rykted om west coast customs strämmer det stod med i bilsport
|
|
|
Post by Vispen on Oct 14, 2006 17:25:02 GMT 1
Aaa, det är som caveman säger, stog en liten notis om det i bilsport för ett tag sen....men om det var west coast customs (pimp my ride USA) eller PimpMyRide Uk eller international han skulel va med i vet ja inte ?
|
|
|
Post by Vispen on Oct 14, 2006 17:26:04 GMT 1
Undrar förresten hur det gick med den lilla guldfisken som mr. fun har har med till uställningarna i akvariet i bilen . ;D Som jag sa, mycket show och no go. Har inte sett eller hört detta rykte nån annanstans....inte änns på zatzy som är nordens störta bilskvallersajt ;D. Det kan vara så att TeamWcr är först ? EDITH* Fel, av mig....va tydligen "gammal" tråd enligt dom på zatzy. www.zatzy.com/showthread.php?t=270061&highlight=mr+fun
|
|
|
Post by redhot on Oct 14, 2006 18:00:33 GMT 1
ja! jädrans otur om de tog slut på vatten! undra om det kom en "fiskambulans" till platsen när de visste att det var mr fun....hmm....fiskbilen kanske...."Mr. Fun´s guldfisk, 500kr hg"......
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 15, 2006 17:33:57 GMT 1
hehehehehe, bäst å kolla om det finns en säljesannons på zatzy. ;D
|
|
|
Post by lundwall on Oct 19, 2006 23:29:43 GMT 1
Aaa, det är som caveman säger, stog en liten notis om det i bilsport för ett tag sen....men om det var west coast customs (pimp my ride USA) eller PimpMyRide Uk eller international han skulel va med i vet ja inte ? West Coast Customs har inget med Pimp My Ride att göra längre. Däremot så har de öppnat europakontor... www.wcc-europe.com/ - händer väl något snart där förhoppningsvis. Alla som jobbar på WCC kan hamna varfan somhelst i världen, men mr Fun skulle väl först jobba/praktisera på WCC i Californien. Om han fick nåt fast jobb vet jag inte.
|
|
|
Post by Vispen on Oct 20, 2006 9:15:50 GMT 1
Okej....du verkar ha bättre koll än mig ial Välkommen in i gemenskapen förresten Mvh Vispen
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 20, 2006 22:51:57 GMT 1
Ja där ser man, riktigt kul för honom om det går bra i alla fall. Och givetvis välkommen hit
|
|
|
Post by lundwall on Oct 24, 2006 18:46:42 GMT 1
Vi lär få läsa om det i framtiden Tack!
|
|
|
Post by Jockecalibra on Oct 24, 2006 20:36:04 GMT 1
Han kvadda den när han var på väg ner till frankrike tror jag på autobahn som du säger. Det värsta är att han bara hade trafikförsäkrin på bilen så han får inte så mycket pengar. om jag inte har hört fel. har en polare som bor i samma område som han i blekinge.
|
|
spraycane
Junior
spraycane Design - Nollfemtjutv
|
Post by spraycane on Jan 16, 2007 14:40:23 GMT 1
det var den senaste bilen han bygge va ? ngn som har hört att d stämmer ?
|
|