|
Post by Flemm on Oct 13, 2006 23:21:05 GMT 1
Nu har jag köpt mig en "ny" bil Det e en Fiat Panda 87:a Den e då svart. Den har 33kw Den e 5-vx Den skall spela högt ;D Har tyvärr inte bild på den, då jag inte hittar mitt kamera, hm... jaja, men ni skall nog få se den Men nu tar snart mina pengar slut, så viss något har lite till övers så kan ni skicka dom till The Panda
|
|
|
Post by redhot on Oct 15, 2006 0:09:07 GMT 1
haha ballt! inhandlar nog en reserv till tjejen imorrn... en gammal opel kadett som vi ska rolla mattsvart och spänna handbromsen rejält på
|
|
|
Post by Vispen on Oct 15, 2006 9:05:13 GMT 1
har oxå inhandlat mig en ny vinterbil...farsan gamla mercedes 190E - 87 med automat, av mina kompisar kallad smällväxeln då den smäller in allaväxlar med besked pga dåligb utförd renovering en gång i tiden, farsan har ial kört i 6 år med problemet och det har funkat fint...... beöver oxå spänna hanbromsen på den visade det sig, va ute och lekte lite igår med den Visste inte att det gick att börna med 110 hk automatbil men det gick ;D.......tills däcken blev varma, då ville den inte va med längre ...... Kommer lägga upp egen projektråd om den så snart jag orkat tá några bilder Mvh David
|
|
|
Post by Flemm on Oct 15, 2006 9:47:40 GMT 1
hehe =) Alt går med lite god vilja....
|
|