mrf
Junior
D?ckbr?nnare
|
Post by mrf on Oct 17, 2005 18:12:36 GMT 1
I min sletna ford sitter ett högtalarsystem på två 6-9or, två 4.5 or och en bas tia, basen e mds å allt annat GAS, låter inte särskilt rent men låter mycket. dessutom vääldigt billigt. ;D Va har ni för nå?
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 17, 2005 18:45:46 GMT 1
I min kärra sitter det jbl gto505 eller 506 5,25" eller vad hette , och disklanter infällda i dörrens överdel. Dunkar inte mycket, men jekligt bra ljud.
|
|
|
Post by kirlu on Oct 17, 2005 22:44:49 GMT 1
Ja i min kärra e allt orginal än så länge men funderar på att slänga in en pioneer 12"bas för skoj skull.... he he det e ju alltid kul med grymma uppsättningar som visa får till
|
|
940in
Senior
S?lsmiskarn
|
Post by 940in on Oct 18, 2005 16:15:49 GMT 1
jvc - huvud enhet lightning 5,25 i dörrarna rockford steg me bas i skuffen gas silver steg driver gas silver 6'9 or i två låder på hatthyllan. DVD på G oxå.
|
|
|
Post by Zitruz on Oct 18, 2005 16:21:53 GMT 1
Ja i min kärra e allt orginal än så länge men funderar på att slänga in en pioneer 12"bas för skoj skull.... he he det e ju alltid kul med grymma uppsättningar som visa får till Ja kom igen nu Kirlu. Köb mängder i grejer och spela skiten ur det! ;D Nej men lite mer bas e ju aldrig fel. Ser fram emot ditt lilla projekt jvc - huvud enhet lightning 5,25 i dörrarna rockford steg me bas i skuffen gas silver steg driver gas silver 6'9 or i två låder på hatthyllan. DVD på G oxå. Fasen va najs grejer. DVD'n ser jag fram emot att få se bilder på. Lycka till.
|
|
940in
Senior
S?lsmiskarn
|
Post by 940in on Oct 18, 2005 16:28:18 GMT 1
Fasen va najs grejer. DVD'n ser jag fram emot att få se bilder på. Lycka till. aa de duger. funderar på om ja ska ha en me skärm å spelare i samma som man bara tar ut när man går eller en spelar och skärm som sitter fast där fläktutblåset i mitten sitter.
|
|
|
Post by Zitruz on Oct 18, 2005 17:01:17 GMT 1
Jag röstar för en lös men det är ju inte lika stöldsäkert. Men det komemr nog se mycker coolare ut. Vi får se vad alla andra tycker.
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 18, 2005 17:38:29 GMT 1
aa de duger. funderar på om ja ska ha en me skärm å spelare i samma som man bara tar ut när man går eller en spelar och skärm som sitter fast där fläktutblåset i mitten sitter. Ska du fälla in den i och ta bort fläktutblåset där eller sätta fast den utanpå? Tycker det är helt klart snyggast med sånt som är infällt sitter där det sitter. Men då är det mycket jobb, vet inte om det får plats heller men, fint är det
|
|
940in
Senior
S?lsmiskarn
|
Post by 940in on Oct 18, 2005 18:15:42 GMT 1
de ska bort å sen in me den. e mest rädd för att nån ska sno den bara
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 18, 2005 18:59:04 GMT 1
de ska bort å sen in me den. e mest rädd för att nån ska sno den bara jaha ja, det är klart snyggast, hmm ja det är ju det som är problemet då, får försöka sätta fast den så bra som möjligt, kanske ett larm på bilen skulle sitta fint när man har så dyra grejjer i den
|
|
|
Post by complit on Oct 18, 2005 21:17:48 GMT 1
I min bil har jag: En panasonic huvudenhet(3 kanalig lågnivå, matrix display, 5band eq m.m) Fram: en st kicker ks6.2 högtalare med separat diskant Bak: en st 6x9 jbl gto Bagage: en jävla massa kablar.
|
|
940in
Senior
S?lsmiskarn
|
Post by 940in on Oct 18, 2005 21:57:12 GMT 1
de ska bort å sen in me den. e mest rädd för att nån ska sno den bara jaha ja, det är klart snyggast, hmm ja det är ju det som är problemet då, får försöka sätta fast den så bra som möjligt, kanske ett larm på bilen skulle sitta fint när man har så dyra grejjer i den aa finns ett som han som hade den innan satt in till hälften så ja försöker reda ut de nu... men de e ju inte alltid de hjälper
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 18, 2005 22:00:35 GMT 1
aa finns ett som han som hade den innan satt in till hälften så ja försöker reda ut de nu... men de e ju inte alltid de hjälper Jaha ja det låter ju bra. Nej det är det som är jävligt, måste tänka på var man ställer bilen och så, det finns inte sånna skärmar som är tvådelade liksom så att man sätter fast ytterdelen och så tar man med sig själva skärmen när man går. Har noll koll men det hade ju vart smart. Kanske kommer när det blir vanligare annars.
|
|
940in
Senior
S?lsmiskarn
|
Post by 940in on Oct 18, 2005 22:07:12 GMT 1
Jaha ja det låter ju bra. Nej det är det som är jävligt, måste tänka på var man ställer bilen och så, det finns inte sånna skärmar som är tvådelade liksom så att man sätter fast ytterdelen och så tar man med sig själva skärmen när man går. Har noll koll men det hade ju vart smart. Kanske kommer när det blir vanligare annars. aa de får bli nått sånt! värsta e när dom kommer in å ser att de inte finns nått å ta å bara slår sönder de som sitter kvar ist!
|
|
|
Post by Zitruz on Oct 18, 2005 22:08:03 GMT 1
Får köpa en liten 14" vanlig tv och sätta i bilen. Den vill ingen ha ändå
|
|