|
Post by Hyperion on Oct 31, 2006 20:05:58 GMT 1
Nedan följer bilderna som ni ska använda er av för att göra ert mycket väl påtänkta och välinformerade svar. Jag hittade inga bra bilder på olika sidoblinkers så jag fick ta en gammal bild på min bil (därav ingen ny frontspoiler eller svarta fälgar osv...) som jag misxtrade lite med i photoshop. Tycker det ser relativt verkligt ut , den orangea har jag givetvis inte mixtrat med Hela Bilen: Zoom på området där blinkers sitter: Kika och fundera noga, rösta sedan genom att välja ditt val i frågan ovanför och skriv gärna ett inlägg i tråden så bidrar ni samtidigt till att forumet blir en gnutta mer aktivt och fyllt
|
|
|
Post by redhot on Oct 31, 2006 20:33:47 GMT 1
Helt klar mörka! (smoke)
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 31, 2006 22:15:49 GMT 1
tackar för svaret , jag avvaktar med att skriva vilket jag är inne på för att inte resten av folket så ändra sina åsikter. Seså rösta nu ni andra också
|
|
|
Post by Jockecalibra on Nov 1, 2006 17:38:05 GMT 1
hehe den mörka var snyggast.
|
|
|
Post by DuFsTeR on Nov 2, 2006 1:54:46 GMT 1
mörka så klart
|
|
|
Post by Zitruz on Nov 2, 2006 2:38:48 GMT 1
Hehe jag skall alltid vara lite udda röstar på vita jag. men mörka kommer bli fint det me
|
|
|
Post by Hyperion on Nov 2, 2006 3:48:12 GMT 1
35 läsningar och 4 röster, bra jobbat , creds till er som röstat men ni andra skäms på er. Det tar faktiskt inte mer än nån microsekund extra när ni ändå är här inne och läser.
|
|
|
Post by Vispen on Nov 2, 2006 11:56:25 GMT 1
Okej, får väl skärpa mig då, har varit inne och kollat men inte orkat skriva nått Jag röstar för vita blinkers. Ger helt klar det mest stilrena utseendet enligt mig, passar bra in mot s2000 märket oxå. Mörka funkar oxå, men vita är helt klart snyggast !
|
|
|
Post by Hyperion on Nov 2, 2006 12:33:17 GMT 1
Okej, får väl skärpa mig då, har varit inne och kollat men inte orkat skriva nått Jag röstar för vita blinkers. Ger helt klar det mest stilrena utseendet enligt mig, passar bra in mot s2000 märket oxå. Mörka funkar oxå, men vita är helt klart snyggast ! hehe du är förlåten Tackar så mycket för din åsikt
|
|
|
Post by ragger on Nov 2, 2006 16:20:31 GMT 1
om ja inte minns helt fel så har du väl svarta fälgar nu så ja tror att de passar bättre med svarta blinkers. så jag lägger min röst på nr. 3
|
|
|
Post by Hyperion on Nov 4, 2006 4:59:36 GMT 1
jepp det är svarta fälgar, tackar för åsikten Även din post, det var inte igår du skrev här i forumet
|
|