|
Post by Hyperion on Nov 7, 2006 10:11:26 GMT 1
Godag Jag tror att jag är tvungen att installera två högtalare till i min bil för som det är nu så hör man inte mycket musik när man kör nedcabbat i högre hastigheter. Så mitt problem är då plats, finns inte så mycket i den men jag tror jag har hittat en yta som kan funka. Jag har väldigt bra djup så monteringsdjupet på högtalarna spelar ingen roll. Utan jag vill ha lite tips på små högtalare som spelar riktigt bra, gärna 4", 5,25" och 6,5" De som jag har i bilen nu är JBL GTO 507 eller vad modellen hette, tycker dom spelar riktigt bra men har inget att jämföra med så lite input hade vart trevligt, annars blir det nog ett par sådana till
|
|
|
Post by Vispen on Nov 7, 2006 11:46:27 GMT 1
Jaa, skulle oxå gärna vilja tips på ett par små och relativt billiga högtalare som ska sitta i vinterbilen, dom som sitter där nu är inget att ha ......flemm eller rockford måste ju veta, och kunna fixa lite skön rabatt
|
|
|
Post by Hyperion on Nov 12, 2006 15:18:17 GMT 1
ja nu har ju båda högtalar-junkeysarna vart inne och nån hjälp har inte vi noviser fått ännu.. *väntar* ;D
|
|
|
Post by redhot on Nov 12, 2006 18:50:06 GMT 1
Rekomenderar de dyrarae modellerna av jl audio...mkt små men spelar bra ihop med slutsteg!
|
|