|
Post by Hyperion on May 15, 2006 15:05:09 GMT 1
Har du några träffbilder som du vill dela med dig av? Tveka då inte att kontakta oss i teamWCR crew som f.n. är Hyperion och Zitruz. Vi vill hemskt gärna fylla på med mer bilder. Det kan vara från träffar som vi redan har bilder ifrån, nya träffar vi ej varit på men även gammla träffar som vi ej har i galleriet. Så har du träffbilder, HÖR AV DIG
|
|
|
Post by caveman on May 20, 2006 20:06:51 GMT 1
har en film när vi leker på rudsogen om de ä någon som vill se
|
|
|
Post by Hyperion on May 20, 2006 20:18:56 GMT 1
ja just det, det hade jag glömt haha är lite väl glömsk ibland. Men jag ska försöka fixa fram en server eller nån form att utdelningsform så vi kan få njuta
|
|
tiresmoke
Newbie
Jag tycker att 30 km/h r?cker
|
Post by tiresmoke on Aug 22, 2006 18:01:37 GMT 1
ja juste de va de jag skulle ta upp... jag har några bilder från rudskogen i juli MEN de e visst bara på damer... dom andra värkar ha "kommigt brort" tror jag :s lr aa jag va inte lika snabb på att ta fram kameran när de va något annat än brudar Men om de e av intresse så får ni visa var jag ska ladda upp dom.
|
|
|
Post by Hyperion on Aug 22, 2006 18:34:54 GMT 1
givetvis finns det intresse för sånt , det enklaste vore nog om du registrerade dig på www.photobucket.com och laddade upp dom där, annars kan du skicka dom till mig på msn: peter_yz125@msn.com
|
|
tiresmoke
Newbie
|
Post by tiresmoke on Aug 29, 2006 19:53:31 GMT 1
Nu har jag fått laddat upp dom ;D Sen kom ju den välbesökta "bilvaasken" lr hur de stavas?? Sen va de några aas som satte sej på bilen och gjorde en ankdamm Och på sista dagen på väg hem fick jag syn på en av tjejerna som hade tvättat bilen och jag fråga om hon ville stå modell med den mkt snygga tröjan De roliga va att hon tvekade lite men väl på med tröjan så va de typ 20 st som skulle fram och fota... så nu e WCR välkännt i norge med Va lite arg på mej själv att jag inte hade en riktig kamera. fick ju ingen jättebra kvalite på dom och sen skulle mobilen ladda alla kort och de tog tid... men jag fick iaf några som vi kan njuta av ;D Om det är så så kan jag höra me lite kompisar som va med där uppe om dom fick några bra kort ???
|
|
|
Post by Hyperion on Aug 29, 2006 21:20:59 GMT 1
grymma bilder , hör med kompisarna för fasen sånt här är mycket uppskattat ;D
|
|
|
Post by DuFsTeR on Sept 9, 2006 16:58:14 GMT 1
den där blondinen i slutet där är redigt fin haha
|
|
tiresmoke
Newbie
|
Post by tiresmoke on Sept 18, 2006 8:25:41 GMT 1
Aa de e hon... och jag har pratat me henne ;D och tagit på hennes axel... men den killen hon gick med kolla lite argt på mej
|
|
|
Post by krull on Sept 18, 2006 8:29:18 GMT 1
haha säger bara att d e min tröja... d tog emot att tvätta den kan ja lova...
|
|