tiresmoke
Newbie
Jag tycker att 30 km/h r?cker
|
Post by tiresmoke on Aug 22, 2006 19:08:39 GMT 1
Ja de va ju i vintras när man va ute och gled me epan som jag tror e ganska känd i Tanum.. Men men som vissa vet så e de inte lag på vilka däck man har på "traktorer" men ja... om ekonomin inte vill köpa vinterdäck så tar man va som finns, bättre beganade sommardäck och som alla med bakhjulsdrift vet så e de kul att köra på vintern. men inte sladda för de är väl olagligt Men iaf så va jag hos en kompis efter många om och men... t.ex var de en utmaning att komma uppför en backe, som på sommarn kallas krön men ni till där bilden kommer in... Jag råkade köra lite fel och va tvungen att backa några meter och när jag skulle bromsa in så till förvåning så på den VÄLDIGT smala vägen så snurra bilen 90 graden och de va inte mkt tillgodo ska jag säja er... (kolla bilden) men efter många, många backningar och fram igen så var jag på väg hem igen och sen gick de lite lungnare www.putfile.com/pic.php?img=3246346www.putfile.com/pic.php?img=3246342www.putfile.com/pic.php?img=3246339Va tror ni?? lite is Allt från mej ida.. buss och kran/Örjan
|
|
|
Post by krull on Aug 22, 2006 19:15:31 GMT 1
hahaha aa man åker fan aldrig säker me dej örjan fan va nevös ja blev när bilen bara gled:P men skoj vart d;)
|
|
|
Post by DuFsTeR on Sept 8, 2006 1:48:45 GMT 1
härligt med vinter va hehe
|
|