|
Post by Hyperion on Nov 15, 2005 18:41:37 GMT 1
Startar en tråd där man kan få utlopp för sin vrede utan att det går ut på någon annan här i forumet i någon annan tråd, så därför blir forumet mycket trevligare att vara på , så kom igen häv ur er allt ni hatar och stör er på Jag startar Jag hatar folk som bara måste vrida om duschvredet till det kallaste innan de går därifrån så när jag kommer dit så får jag mig en kalldusch utan dess like!!! Jag stör mig så otroligt på crazy frog Och de där jäkla söndagsåkarna som bara måste ligga 10km/h under hastighetsgränsen heeeela tiden! Och dom där helsikes kameraskåpen kommer inte på så mycket mer just nu men det kommer
|
|
|
Post by DuFsTeR on Nov 16, 2005 18:17:16 GMT 1
Hej Hypodermic här, jag håller med om det Hyperion tycker här oxå.. Jag tycker inte om: Mitt jobb (längre, funderar på att fixa nytt) När bilen går sönder När datan krånglar
|
|
|
Post by Flemm on Nov 27, 2005 21:28:31 GMT 1
Det var här denna tråden låg !
AH ! Faen vaad idioter folk kan bli... Ah.... Faen vad gött det er att skriva av sig... Man blir så jävla irriterat när folk som er 20 år skvallar ! Faen, hur jävla fucked går det ann att bli ? Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig. Skrive av sig, lunga ned sig.
Gött....
Her sitter man och provar att se på en film ,men blod pumpan pumpar så hardt, så det går ju inte... Ah.... Skrive av sig, lunga ned sig.
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Nov 27, 2005 21:34:20 GMT 1
fan det är illa stig lille!!!
|
|
|
Post by Flemm on Nov 27, 2005 21:45:21 GMT 1
Men faen vad gött det er att skriva av sig ! Nu er man lite lungnare =)
|
|