|
Post by Flemm on Dec 1, 2005 10:00:54 GMT 1
Faen, vaknade imorse och det er +grader ute Regner och det er halt som faen ! Körde gjennom en sving, och hela bilen snurrade, gjorde en 360grader Låg i ca 40-50 km/t, men på en väg som er typ 4-5 meter bred, och det kan komma biler, så var inte det så roligt... Efter det körde jag riktig "carefully", men det hjalp inte. Viss någon har kört till Norge, över den gamla Svinesund broa, så kör man upp för en lång backa. Den körde jag ned, och då släpte bilen igen !!!! Då körde jag vell i ca 60km/t, och när man då börjar att snurra i en nedförsbacka, då er det inte lätt att få stana ! Jag rattade och pump bromsade, och lyckades att holda bilen på vägen ocj inte åka ned i diket som er 3 meter djupt ! Jag er så jävla glad för det inte kom en bil imot, för då hade nog inte jag skrevet detta nu ! Så jag vill endast vårna alla ! Ta det pent, det kan gå illa själv om man kör försiktigt! Men det gjekk bra med mig, lite extra svettig, men ok Så nu kan jag smila åt det lite
|
|
|
Post by Zitruz on Dec 1, 2005 11:14:31 GMT 1
phew fy fan. Ja så kan det gå. Det gäller å ta det försiktigt....
|
|
|
Post by Hyperion on Dec 1, 2005 11:47:32 GMT 1
usch ja det där lät som om det var riktigt halt. Dur att du klarade dig och bilen å så i alla fall!
|
|
|
Post by granada on Dec 2, 2005 11:40:21 GMT 1
de rätt flemm på de viset skall man köra!!! men tur att det gick bra!!!
|
|
|
Post by Flemm on Dec 2, 2005 21:53:21 GMT 1
de rätt flemm på de viset skall man köra!!! Ja, när man väljer det, men du var inte jag som valde det
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Dec 6, 2005 19:55:25 GMT 1
men det är ju så du alltid kör du kör fult med breda ställ och jag kör fullt med bass pump up the bass.stupid fucking basss la la lalla la la la lllaa
|
|
|
Post by Glenius on May 11, 2006 17:47:36 GMT 1
Ja de där små plusgraderna e fan luriga asså... Jag fick lite sladd på far min´s Saab , Den va tydligen inte byggd för snabba möten me bergväggar... Jag smäckte i diket och berget på andra sidan vägen där, snurrade sedan några varv (hann inte riktigt räkna : och landade på motsatt sida som kan ses på bilden här.. Jag hade så satans tur att jag inte fick en enstaka skråma på kroppen, men sjukhuset fick jag va i i ett dygn typ ...
|
|
|
Post by Zitruz on May 11, 2006 17:52:41 GMT 1
Jävlar du.... Ser inte så jävla roligt ut asså..... Men tydligen så va den lite byggd för att möta bergväggar. Du sitter ju här idag.
|
|
|
Post by Vispen on May 11, 2006 18:07:25 GMT 1
Bilen va nog inte byggd för det, men gurra va ;D
|
|