|
Post by rockfordboy82 on Dec 30, 2005 21:39:10 GMT 1
Nu blev jag riktigt förbannad!!!!!!! Helt tyst i min lägenhet när jag kommer in hhmm lampan brukar ju vara tänd datorn stå och surra med svag musik på..men nu helt dött!!Stressar in för attr se vad som hänt tystare en i graven och dessutom mörkare.... Börjar tända upp och hittar en lapp där det står: Hejsan Datorn och musiken skall vara avstängd när du inte är hemma!och lampan skall vara släckt! PS de andra i huset stör sej av musiken!! yeah right!!musiken stod på volum 2 utav 10 he he och jag har vanliga datahögtalare!!och dessutom dansar Ungen tango i lägenheten här över imellan 22-06 så de skall bara hålla käft... Jävla tattare stryk borde han ha!!! så någon som vet hur långt en hyresvärd får gå är inte detta olaga intrång och nått mera???Får gå upp på polis station och fråga....Tänker inte släppa detta hära så fort... För alla som vill veta hans namn PM-a mej så berättar jag för ni ska akta er för denna dåren!!! För er alla som vill gissa vem det är så gissa på välkänd gubbe här i Tanum som har många fastigheter....... Mvh utelämnad!
|
|
|
Post by Flemm on Dec 31, 2005 0:16:40 GMT 1
Kanske slå av musiken Nej, det värkar ju vara helt fel ! Det han kan göra, er att skriva enn lapp på din dörr. Har för mig att dom inte kan gå inn i lägenheten utan att det typ brinner, eller er något veldigt alvarligt.... (mener det er så i Norge iaf) men det borde vell vara likt i Sverige med.... Nej, jag hade också blivit riktig arg ! Åk till polisen och hör med dom, kan det beräknas som olaglit inträde ? Viss det er ett företag som han driver, så kan man vell gå till konsumentvärket ? Gör så mycket du kan ut av det.... Faen om jag hade funit mig i det !!!!
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Jan 2, 2006 22:43:13 GMT 1
tattar folk vettu..
|
|
|
Post by Flemm on Jan 3, 2006 15:47:53 GMT 1
Hur har det gått... Har du gått vidare med det elle ?
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Jan 4, 2006 23:45:43 GMT 1
Nja jag ligger lågt en stund..
|
|
|
Post by Flemm on Jan 5, 2006 14:07:26 GMT 1
Värför ? Du kan ju typ gå till polisen och säga att din hyresvärd har varit i din lägenhet när du var på jobbet. På bordet låg det 2500:- som din syster skulla låna av dig när du kom hem, men dom var borta när du kom... Hon har inte nyckel till dig.
Den endaste personen som har varit i din lägenhet er hyresvärden, och det har du ju bevis på också ! ;D
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Jan 13, 2006 22:40:59 GMT 1
he he din fuling..
|
|
|
Post by Zitruz on Jan 14, 2006 17:45:48 GMT 1
Men det tycker jag fan inte e mer än rätt. Jag såg föresten när du la dom där på bordet
|
|
|
Post by Flemm on Jan 16, 2006 14:06:30 GMT 1
Men det gjorde jag med. Tror faktisk att jag räknade dom, det låg vell 40 stk 500:- lappar =)
|
|