940in
Senior
S?lsmiskarn
|
Post by 940in on Mar 9, 2006 0:16:36 GMT 1
Satt å glutta på ett annat forum som dom postat sina bästa/ värsta fylleupplevelser, konstigaste stället dom vaknat på och haft med sig hem osv. Va väldigt rolig läsning ;D Kan ju berätta att ja har vaknat till liv i ett handfat med vattnet rinnade i huvet, kalt och blöt! På fjordfestivalen i sommras hade ja hamburgare i fickan när ja vakna sen finns de ju lite minnesluckor på några timmar som man bara har "tvåsekunders flashbacks" ifrån De jag kom på precis nu
|
|
|
Post by Zitruz on Mar 9, 2006 11:49:49 GMT 1
Kul initiativ.... Jag kan bara komma på den gången jag vaknade på golvet hos min polare dagen efter. Det sista jag minns var att jag hoppade runt på dansgolvet med en inte alltför nyter kompis. Men jag hade visst inte mått så himla bra resten av kvällen. Inte bra Inte bra....
|
|
|
Post by ragger on Mar 10, 2006 23:10:25 GMT 1
hmm kan ju börja me i fredas när thomas(940in) väckte mij i toalletstolen ;D sen har de ju slunkit med nån vägskylt å lite så
|
|
|
Post by Hyperion on Mar 10, 2006 23:19:00 GMT 1
Jag har en historia hehehe, vore nog egentligen bättre om någon annan tog hand om berättandet, för detaljerna är lite suddiga . Vet dock att den innehåller en liter gin som bas men resten minns jag ej. Sedan så innehöll den tydligen en massa cigaretter och *någon* som ramlade ut från en balkong. Sen så är det väldigt suddigt, söndagen efter minns man dock =\
|
|
|
Post by namelezzje on Mar 17, 2006 15:34:29 GMT 1
När jag fyllde 18 va jag på Agassis i U-a å partajade järnet... 11 januari, asmycke snö ut å kallt som fan.. minns inget från kvällen! vaknade upp halv 8 på morgonen på Kampenhof, inte inne alltså utan på andra sidan mot stan!! jackan satt upp å ner å ja hittade varken plånbok eller mobil, skulle ta bussen hem till Dalaberg.. en gammal tant betalade för mig eftersom "ja va så duktig som var uppe så tidigt även fast ja såg så trött ut" hahahaha har även en annan, VÄRRE berättelse, men den förblir dold... mohaha ;D
|
|
|
Post by Hyperion on Mar 17, 2006 15:46:55 GMT 1
hehehe, grymt , varför har inte jag någon sån historia tråkigt , har på nåt mystiskt sätt alltid lyckats ta mig hem
|
|
|
Post by Zitruz on Mar 17, 2006 17:04:59 GMT 1
Hehe vet inte om man vill vakna upp så asså.... Vaknar hellre i en varm å go säng i så fall
|
|
|
Post by Hyperion on Mar 17, 2006 17:18:13 GMT 1
hehe nää , mitt värsta äventyr var för ett bra tag sen när jag kom hem till ett tomt hus utan nyckel och mobiltelefon :S, letade fram en trädgårdsstol och en matta som hängde på vädring och virade in mig i den och campade på altanen till klockan 8 när jag kunde sätta mig på en varm å skön buss mot uddevalla
|
|
spraycane
Junior
spraycane Design - Nollfemtjutv
|
Post by spraycane on Mar 17, 2006 18:47:36 GMT 1
hehe nää , mitt värsta äventyr var för ett bra tag sen när jag kom hem till ett tomt hus utan nyckel och mobiltelefon :S, letade fram en trädgårdsstol och en matta som hängde på vädring och virade in mig i den och campade på altanen till klockan 8 när jag kunde sätta mig på en varm å skön buss mot uddevalla HAHAHA lol asså. skön historia. ;D
|
|
|
Post by Zitruz on Mar 17, 2006 22:06:54 GMT 1
hehe nää , mitt värsta äventyr var för ett bra tag sen när jag kom hem till ett tomt hus utan nyckel och mobiltelefon :S, letade fram en trädgårdsstol och en matta som hängde på vädring och virade in mig i den och campade på altanen till klockan 8 när jag kunde sätta mig på en varm å skön buss mot uddevalla Hehe det har du fan inte berättat.....
|
|
|
Post by Hyperion on Mar 18, 2006 15:47:26 GMT 1
hehe, nä har hållit det hemligt tills nu , nä men det har väl inte kommit upp. Men det sög i alla fall, inte dåligt frusen sen
|
|
|
Post by Zitruz on Mar 19, 2006 0:55:29 GMT 1
Hehe ja det kan jag förstå. hehe
|
|
|
Post by Pontus81 on Jan 13, 2007 17:44:20 GMT 1
Ingen som vill återuppliva denhär gamla tråden??? Kan berätta att ja för 5 veckor sen va ute me några polare o söp i en bil. Härjade som vanlit o tillslut kom minnesluckorna. Dan efter gick ja ut till parkeringen o upptäckte att motorhuven va borta ( ). Den hade tydligen varit ful i mina ögon så ja hade slitit o slått bort den ifrån resten av bilen Shit happends va kan man säga hehe..
|
|