|
Post by Zitruz on Jul 30, 2006 14:35:11 GMT 1
Hej alla glada... vi har inte haft en sån här tråd jue...
Jaja jag fotade en hl del under denna helg och bilder skall komma upp. Jar är segare än vanligt just nu och det dröjer.. men det kommer!
Vad tyckte ni som var med där i år då? Vad va roligast och vad gjorde er mest besvikna? Har ni varit där tidigare och jämför då med andra år.
|
|
|
Post by caveman on Jul 30, 2006 16:23:33 GMT 1
ja tyckte de va bra... varmt väder å mye folk
|
|
|
Post by redhot on Jul 30, 2006 16:25:39 GMT 1
tyckte de va kul...tyvärr så är de ju så grymt dyrt med allt där borta så ja och caveman åkte hem på efmiddan men min kusin deltog i festivalandet och kampandet och de hade varit as kul! Tycker vi alla borde träffas där i september!!!
|
|
|
Post by caveman on Jul 30, 2006 16:27:01 GMT 1
ja å festa men du din dryg jvel trodde de va korv fest årest värsta felbedömning.. hehe
|
|
|
Post by redhot on Jul 30, 2006 16:35:57 GMT 1
Ja de kan man minst sagt säja
|
|
|
Post by caveman on Jul 30, 2006 16:37:26 GMT 1
`hehe jo de.. men de va kul att hyperion å zitrus hitta oss i alla fall
|
|
|
Post by Zitruz on Jul 31, 2006 13:32:03 GMT 1
Jo det va sköj å träffas. Jag kommer inte kunan ta mig dit i september tyvär.
Jag är nöjd med hela helgen! Det va kul å se alla galningar köra och även att gå run toch kika på att fina bilar e ju roligt. Sen campingen blev ju ganska lugn men vi hade det trevligt. Får se om det kanske blir det nästa år igen.
|
|
|
Post by Hyperion on Jul 31, 2006 19:03:05 GMT 1
trots att vi blev så få och sjukdom så hade iaf jag en helt underbar helg, bästa helgen på hela sommaren! Var kul å träffa caveman igen och träffa redhot. Mycket bilar, mycket folk och grymt väder, mycket mer än så kan man inte begära när ¨de flöesta här på forumet gått i dvala Jag ska göra allt för att kunna komma dit i september, förhoppningsvis blir det så.
|
|