|
Post by Hyperion on May 10, 2006 13:35:49 GMT 1
Minns att vi hade en musiktipsartråd för ett tag sen men jag skapar en ny av två anledningar, först och främst är jag för lat att leta upp den och för det andra så var den så oorganiserad tror jag Vill helt enkelt ha en tråd fylld till bredden med låtar som passar till bilkörning och på träffar osv. så givetvis är diskution om varandras låtval tillåtet När ni tipsar om låtar så ange gärna genren tex. dance, metal osv. För att göra det ännu enklare att hitta det man vill ha i bilen just nu.
|
|
940in
Senior
S?lsmiskarn
|
Post by 940in on May 11, 2006 21:22:08 GMT 1
LugnaJames Blunt - Wiseman James Blunt - Tears and rain Ne-Yo - So sick SnabbareRihanna - SOS Shakira - Hips dont lie ATC - Im in heaven Clubraiders - Move your hands up HårdareMotorhead - The game Motorhead - Jack the ripper Nonpiont - Bullet whit a name Dom jag kom på nu:) Tänkte ju precis starta en sån här tråd
|
|
|
Post by Glenius on May 12, 2006 16:30:39 GMT 1
En klassiker är ju Cascada ... Om man har ett bra ljudsystem (vilket jag inte har) så är nog KoRn mycket mysig musik föutsatt att man tycker om KoRn dåra ;D. Metallica är ju ett självklart altenativ oxå. Ett par jävligt sköna techno låtar är "Omnibus" med bandet "Lautsprecher" och "Sounds like a melody" med "lichtenfels", fast då måste de vara den versionen av "Sounds like a melody" som de inte e en snubbe som skriker "DJ´s gonna rock you ass off!!" för den e röten.. Jag vet inte om de kanske bara e jag som tycker om dem men DJ Tiesto´s låt Adagio for strings och sweet mysery (stavas de inte misery ) e asbra
|
|
|
Post by Zitruz on May 12, 2006 17:29:47 GMT 1
Du menar dessa glenius:DanceCascada Lautsprecher - Omnibus Lichtenfels - Sounds like a melody (utan en snubbe som skriker: rock your socks off typ...) DJ Tiesto - Adagio for strings och sweet mysery MetalKoRn Man måste ha lite ordning och reda när man skriver in låtarna
|
|
|
Post by Hyperion on May 12, 2006 22:02:17 GMT 1
bra zitruz , så ska det se ut
|
|
|
Post by Hyperion on May 12, 2006 22:06:22 GMT 1
Tog den bästa av cascadas låtar , vill ha specifika låtar som är bra, KoRn bör ju ha gjort dåliga också.
|
|
|
Post by Glenius on May 12, 2006 23:56:15 GMT 1
Du menar dessa glenius:DanceCascada Lautsprecher - Omnibus Lichtenfels - Sounds like a melody (utan en snubbe som skriker: rock your socks off typ...) DJ Tiesto - Adagio for strings och sweet mysery MetalKoRn Man måste ha lite ordning och reda när man skriver in låtarna "The DJ´s gonna rock your ass" "Rock your ass" och ibland "Rock your ass, come on!!" eller "YEAH!!!" De exakta ord den dumsaten skriker, typ de sånna ljud som e samplade till de rötna musik mixningsprogram som man kan få med Cornflakes paketen...
|
|
|
Post by Zitruz on May 17, 2006 23:23:52 GMT 1
Dance Gigi D'Agostino - Ripassa Hypersnap - Mario Land 2006 (Radio Mix)
|
|
|
Post by DuFsTeR on May 25, 2006 12:18:44 GMT 1
Björn Rosenström - Syster Gunbritts Hemlighet Lordi - Hard Rock Halleluljah, Blood Red Sandman, Would You Love A Monsterman WWE Låtar - HBK Shawn Michaels - Kane - Undertaker The Kristet Utseende Onkel Konkel Tampongtomtarna The Offspring
|
|