|
Post by rockfordboy82 on May 14, 2006 12:56:43 GMT 1
Tjenis! Här diskuterar vi musik och byter musik letar vi efter en låt skriver vi det....vill ni byta låt sker det på MSN... eller bara skriv vilken musik ni lyssnar på eller som ni rekomenderra... Alltså en renodlad musik tråd... Mvh Christian "DR bas"
|
|
|
Post by Zitruz on May 14, 2006 14:11:49 GMT 1
Dr. Bas hehe Ja men detta va ju ett initiativ som vi ville se mer av. Jag kan ju dra upp låten Botten Anna då med Basshunter. Denna är helr klart GRYM enligt mig. Något uttjötad på radion men man blir ju sååå glad av de tycker jag. Sen har ju ju Hard Rock Hallelujah som jag tycker alla skall rösta på I ESC!!!
|
|
|
Post by Vispen on May 14, 2006 14:24:51 GMT 1
Haha, Botten Anna ä såå utjötad enligt mig. Dom körde den minst 5 gånger igår på Trägårn i Uddevalla. Kan däremot rekomendera Kate Ryan - Je Tadore, Belgiens bidrag till ESC (tror jag) Paul Wall - Girl och Black Eyed Peas - Pump It är oxå 2 sköna låtar som liras mkt i bilen just nu
|
|
|
Post by Glenius on May 14, 2006 20:23:35 GMT 1
Ett album med jävligt skön musik på är Matrix soundtrack, först och främst det från första filmen, men även de andra 2.. de rockar fett ;D
|
|
|
Post by Zitruz on May 14, 2006 20:59:01 GMT 1
Jo "Botten Anna" är ju uttjötad men jag har inte hört den så extremt mycket än så den funkar fortfarande för mig. Kan docj tipsa om en annan låt dom gjort: BassHunter - Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA
Både "Girl" och "Pump it" är mycket bra låtar ja!
Matrix soundtracket jag jag inte lyssnat på asså. Får kanske ta å fixa det.
|
|
|
Post by Vispen on May 14, 2006 21:21:17 GMT 1
Japp, även - Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA är utjödad enligt mig, men nu ska jag inte klanka ner på alla andra som inte har hört den så mkt. Kan tillägga åt låten är byggd på Daddy Dj - Chico & Tonio!
|
|
|
Post by Hyperion on May 14, 2006 21:23:03 GMT 1
hehe, själv har jag bara hört botten anna 5 gånger så jag tycker den sär het som bara den
|
|
|
Post by Zitruz on May 14, 2006 21:23:51 GMT 1
Där ser man! trodde inte den va så känd faktiskt. men Daddy Dj - Chico & Tonio får jag ta ett kik på med en gång.
|
|
|
Post by Hyperion on May 14, 2006 21:29:18 GMT 1
Jag hade då aldrig hört nån basshunter innan brorsan spela botten anna på datorn för ett tag sen
|
|
|
Post by Hyperion on May 15, 2006 14:34:41 GMT 1
Okej nu vill jag ha hjälp å hitta en låt . Troligtvis omöjligt men jag testar Tror det är RnB, kanske lite hiphopinfluerad. Det är en tjej som sjunger någonting med mr deejay. Det är det enda jag har hehe, kan ni styra nåt av det eller? Å de e inte madonna
|
|
|
Post by Vispen on May 15, 2006 15:18:33 GMT 1
Nej då ingenting är omöjligt. Tror det kan va den här: Son of a Plumber (Per Gessle) - Hey Mr DJ.
|
|
|
Post by Hyperion on May 15, 2006 15:22:50 GMT 1
Skulle inte tro det, med tanke på att jag tror det är en tjej som sjunger, å den är inte så värst nu heller.
|
|
|
Post by Zitruz on May 15, 2006 15:25:03 GMT 1
Men det är en tjej som sjunger i den låten
|
|
|
Post by Hyperion on May 15, 2006 20:13:14 GMT 1
hehe ja, kom igen nu inget är omöjligt som sagt ... för övrigt lyssnar jag på webradio nu, Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra eller vad den heter. Svängig , inte alls lika bra som alla flickor men hon é ju het så den får funka ;D
|
|
|
Post by rockfordboy82 on May 16, 2006 11:52:34 GMT 1
WWW.RADIOSEVEN.SE är skit grymm!! Jag leter efter låten wild & pain-My heart is burnin någon som har den??
|
|