|
Post by Hyperion on Feb 13, 2006 14:34:53 GMT 1
Tänkte jag startar denna tråden... undrar först och främst om du Flemm har pratat något mer med gatebil.no? Som jag har förstått så skulle det kanske bli ett minimiantal bilar för att man skulle kunna kalla sig klubb och få ställa ut som klubb. Var inget bestämt men troligtvis 8-10 st, tror ni man kan skrapa ihop det? Nu vill vi se lite diskussion här i tråden, lite liv å rörelse . Se vilka som kan tänka sig att vara med osv. Hoppas att alla förstår att detta är träffarnas träff och att det inte finns någon träff som slår denna. Åtminstonde inte i närheten. -------------------------------------------------------------- Bilar som kommer ställa ut från oss:HyPeRiOn med Honda S2000 LÄNKrockfordboy82 med Golf IV TDR LÄNKCaveman med M3:a LÄNKPontus81 med Skoda Octavia RS LÄNKSvanberg med Volvo 740 Tic -90 LÄNKFlemm med Audi A3 1,8t -98 LÄNK--------------------------------------------------------------
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Feb 15, 2006 8:12:32 GMT 1
Jag kan garranterat tänka mej att vara med....jag tar antagligen med husvagn ser om det kan finnas plats för någon i förtältet är ju ialla fall tort och rent där går fick att sova i tältsäng o.s.v. Mot ett litet $$$ så kan det ordnas sovplaster där...
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Feb 15, 2006 8:13:00 GMT 1
Bästa träffen på hela året lättt..
|
|
|
Post by Hyperion on Feb 15, 2006 12:55:48 GMT 1
jepp, till denna måste man ju åka, vi hade tält förra året, köpt för två hundra spänn på jula, skulle vara tremannatält, hehe men det var förbannat trångt, två pers funkar lätt å sen finns det ju billigare tält, enda nackdelen är ju om det skulle regna men det får vi bestämma att det inte gör bara
|
|
|
Post by Flemm on Feb 24, 2006 22:43:29 GMT 1
Tjena... Jag har inte hört något mer av Gatebil, MEN skall det vara något att satsa på, så bör vi ju vara några....
|
|
|
Post by Vispen on Feb 24, 2006 23:23:12 GMT 1
Jag är oxå lätt på, bara jag kan få ledigt så. Har väl inför skaffat en ny bil då oxå, en som man en behöver skämmas för att ställa ut =)
|
|
rnr
Newbie
|
Post by rnr on Feb 26, 2006 20:06:13 GMT 1
ett tips förslag eller vad ni vil kalla det . vi på www.rnr.se fundera även vi på att ställa ut på rudskogen . då vi är ett litet forum vi med med ca 245 medlemar så kanske vi skulle slå våra påsar ihop . då finns det ju chans att kunna täcka upp alla dager på träffen . detta är bara en ytlig ide . men kanske ett sätt att lyckas för båda parter.
|
|
|
Post by Flemm on Feb 26, 2006 21:19:47 GMT 1
Det hörs ju ut som en bra idè tycker jag... Nu är det ju inte jag som bestämmer, men inte dumt. Inte dumt !
|
|
|
Post by Hyperion on Mar 1, 2006 13:49:26 GMT 1
jo det låter ju inte dumt , för vi har nog problem att få ihop tillräckligt många här. Vad tycker ni andra?
|
|
|
Post by Zitruz on Mar 2, 2006 0:45:36 GMT 1
Låter ju som en idé att spinna vidare på helt klart!
|
|
|
Post by Pontus81 on May 10, 2006 10:21:31 GMT 1
Blir väl första inlägget d här för mej? hehe jaja..Rudskogen ska jag till o ställa ut kan ja oxå tänka mej att göra. Kolla om bilen e nåt att ha på www.garaget.org/?car=14271MVH
|
|
|
Post by Hyperion on May 10, 2006 10:49:44 GMT 1
Välkommen , jättekul när fler medlemmar bestämmer sig för att skriva. Din bil ser ju fin fin ut . grymmt snygga fälgar!! Klart att du ska haka på om vi nu blir tillräckligt många eller om vi kanske slår oss ihop med rnr.se på utställningen. I vilket fall som helst räknar jag med att det ska bli bästa helgen på hela sommaren
|
|
|
Post by Pontus81 on May 10, 2006 13:38:08 GMT 1
Tack för kommentaren. Jo d lär ju bli ös! Hur löser ni d me boende? Ska ni stanna hela helgen lr drar ni hem framåt kvällningen? Har ju 43 mil enkel resa t rudskogen hehe. Vi blir nog 2 stycken i min bil o sen kanske en polare me en 850 turbo hänger på oxå. Beror lite på hur hans ekonomi ser ut just då.
|
|
|
Post by Hyperion on May 10, 2006 13:41:35 GMT 1
Nej nej, hela helgen som gäller , sover gör vi ju på campingen, man vill inte missa festivalområdet. det är ju en stor del av gatebilsträffens överlägsenhet Var kommer du ifrån?
|
|
|
Post by Pontus81 on May 10, 2006 14:16:27 GMT 1
Kommer från Tranås i småland. Alltså platsar ja inte in här alls men verkar som ett schysst forum hehe. Lr fressten bor ju på sjön Sommens västra sida Nee exakt d ja missade förra året när ja va där. Så i år ska ja fasen va kvar!
|
|