|
Post by Hyperion on Jul 9, 2006 16:55:44 GMT 1
har inte fått nåt om klubben ännu heller, men vi får hoppas att alla grejjer kommer nu på måndag Jag ska försöka leta fram priser, vad menar du med bil. pers? Vi har väl så gott som bestämt att vi åker på torsdagen, men när vi åker det får vi bestämma nu.
|
|
|
Post by caveman on Jul 9, 2006 16:58:25 GMT 1
pris lixom för mig m3an och ett tält? har du koll på sånt.. ska vi mötas i rackesatd eller vid motorstadiumen? tror inte ja å redhot orkar åka till strömstad först när vi ända bor så nära
|
|
|
Post by Hyperion on Jul 9, 2006 17:09:49 GMT 1
Ja dom har ju lite knasiga priser om jag ska vara ärlig. iaf för oss som ska ställa ut, för vi får ju inte sova på utställningsområdet i år saom utställare. Men om jag fattade "shiny" rätt så behövde vi inte köpa campingbiljett utan vi sätter upp tält där våra kompisar är. För det blir nog ett stort gäng som inte ska ställa ut härifrån också, å då hade det ju ändå vart kul om alla tältade vid samma plats. För då skulle vi kunna åka snålskjuts på deras campingbiljett tror jag, dom köper en per bil tror jag det är. Så då ska du betala utställningsavgiften som jag inte hittar nu men tror den är på 250nok? sen så ska du ha en Helgebillett tors-søn: 850,- för festival och campingområdet och en Helgebillett fre-søn: 480,- för banområdet. Sedan så ska dom som inte har bilen på utställningen betala en campingavgift på 400nok per bil. Men som jag sa innan så tältar vi alla på samma ställe tycker jag så ska vi nog slippa den.
|
|
|
Post by caveman on Jul 9, 2006 17:21:40 GMT 1
ok???
|
|
|
Post by Hyperion on Jul 9, 2006 18:21:20 GMT 1
hehe , 250 + 850 + 480 = vad du skall betala då tror jag. Men jag har dålig koll hehe men efter vad jag kunnat läsa så bör det vara så
|
|
|
Post by caveman on Jul 9, 2006 19:05:56 GMT 1
norskar.. inte ens priser kan dom skriva ordentilgt
|
|
micro
Newbie
nej nej konstapeln det var 200 meter p? bakhjulet minst...
|
Post by micro on Jul 9, 2006 19:15:30 GMT 1
Hmm hur många ska med egentligen??? kanske skulle åka dit...
|
|
|
Post by caveman on Jul 9, 2006 19:25:34 GMT 1
vet inte tror vi bara är 3 som ska ställa ut. men sen väntas ju publikrecord.. välkomen förresten
|
|
|
Post by Hyperion on Jul 9, 2006 19:47:21 GMT 1
hmm ja det ser nästan så ut :S, jag undrar hur det gått för rockford och flemm om ni ska ställa ut med oss?? Men det verkar vara en hel del fler som ska dit och inte ställa ut, förhoppningsvis blir vi ett stort gäng. För vi ska väl försöka tälta på samma plats alla teamwcrare hoppas jag väl?
|
|
|
Post by Hyperion on Jul 9, 2006 19:48:03 GMT 1
sen så undrar jag om pontus anmält sig och nån av hans kompisar? , har ej skrivt här på länge nu ajja bajja
|
|
|
Post by caveman on Jul 9, 2006 20:30:41 GMT 1
ja klart vi måste de
|
|
|
Post by redhot on Jul 10, 2006 15:04:17 GMT 1
Ja fattar verkligen inte helt riktigt detta med kampingen än? Vi som har utställningsplats...slipper vi köpa extra camp-biljett då? Vart ställer vi bilarna på natten då? Innebär utställningsplats att vi även har plats på campingen? Annars lär ju de märkas när vi kommer dit. Ja och caveman tar nog bilarna ut en sväng på torsda kväll och kollar också så man får någon ordning på allt;) Men ja tycker också att vi ordnar så vi tältar ihop!
|
|
|
Post by Hyperion on Jul 10, 2006 15:52:58 GMT 1
som jag har förstått det så står bilarna på utställningen på natten. Det ska vara patruelerande vakter där hela natten tror jag. Det är iaf några bilar härifrån som ska parkera på campingen, så bara dom ordnar en rätt så stor plats där så att vi kan promenera dit. Jag tror inte man kan köra in med våra utställningsbiljetter på campingen men jag är inte säker. Men ni får ta det jag säger med en nypa salt, jag är långt ifrån säker på det jag säger. Men det är det jag fattat när jag läst och skrivit på deras forum.
|
|
micro
Newbie
nej nej konstapeln det var 200 meter p? bakhjulet minst...
|
Post by micro on Jul 10, 2006 15:58:14 GMT 1
Tack caveman... Hmm räcker det inte att köpa helg biljett för 480 + utställningsavgiften 250??? eller har jag helt fel? tänkte då åka dit på fredag va klart... Någon annan som kommer dit fredag??
|
|
|
Post by caveman on Jul 10, 2006 16:07:13 GMT 1
utställning kan du slopa tyvärr sissta abmälnigsdagen var förra veckan vet inte hur ja gör pga koplicationer med bes kanske ja åker in på fredag
|
|