|
Post by Pontus81 on Oct 15, 2006 17:50:07 GMT 1
Jahopp ja har ett litet problem..För att inte någon ska råka illa ut för att dom kör på våra små evenemang här runtomkring stan så skulle ja vilja sudda ut regplåtarna.
Hur i hela...gör ja d?? Har letat men inte hittat något i moviemaker..Något annat lika simpelt program som jag kan hitta den funktionen i?
MVH Pontus
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 15, 2006 18:13:41 GMT 1
Har aldrig provat att göra det, men jag hittade lite på ett forum. "Adobe premiere elements 2 will. Assume you mean blur as in newsreels when they blur out the face of a witness etc.,You can download a trial version. Bear in mind elements 3 is about to be released" Sen hittade jag en hemsida där man kunde ladda ned en evalutation copy av nån plugin till adobe premiere som skulle kunna fixa det. www.bedagi.com/product/11144Jag ska leta lite till så om jag hittar nåt freeware eller nåt
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 15, 2006 18:19:07 GMT 1
|
|
|
Post by Pontus81 on Oct 16, 2006 15:38:51 GMT 1
Fasen va schysst Ska undersöka d här vidare! Nästa gång tejpar ja faan nummerskyltarna ist!
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 16, 2006 18:52:24 GMT 1
MMM det är nog bra mycket smidigare att tejpa innan. Men är det nåt som inte funkar så bara posta så kan vi hjälpas åt att lösa det. Inte så haj på detta men nåt ska man väl kunna bidra med
|
|
|
Post by Pontus81 on Oct 17, 2006 16:09:59 GMT 1
Hittade du något freeware av nåt slag? Har ingen anslutning hemma förens om 2 veckor lr nåt o denhär datorn e ju inte så mycke att hurra för längre...
|
|