|
Post by Hyperion on Oct 16, 2006 22:10:00 GMT 1
Jag satt och filade lite på träfflistan inför 2007 och kom fram till att det hade vart fint om vi nu till sommaren kunna utföra fler träffar av den typen vi hade förra året. Som blev väldigt lyckat. Otroligt bra uppslutning även om en del begav sig tidigt Förslag på vad vi kan göra bättre så att det blir lite roligare tas emot med öppna armar. I trollhättan har dom en tipspromenad samtidigt som träffen. Det kanske kunde vara nåt, och på det pappret man får till tipspromenaden finns även en röstsedel så att man får en liten peoples choice. Då behövs givetvis nåt pris, antingen får man försöka ragga nån sponsor till det eller så köper vi nån liten bilvårdspryl eller nåt. Mest för att det ska hända nåt mer under träffens gång DISKUTERA!!
|
|
|
Post by Flemm on Oct 17, 2006 8:33:31 GMT 1
Sponsor hade ju varit kul =) Rockfordboy och jag kan ju höra med vår "snälla" chef om det e nått som vi kanske kan komma med... Kanske mot en liten RadioMax logga på sidan eller nått
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 18, 2006 0:02:30 GMT 1
Ja det hade ju vart riktigt fint. Man kan ju även göra en sån här röstsedel: Alla ni andra får också säga vad ni tycker nu , hur vi ska göra, om denna idén är nått att ha osv osv`??
|
|
outlaw
Junior
I Live my life a quarter mile at the time.
|
Post by outlaw on Oct 18, 2006 15:25:50 GMT 1
Jag tycker att detta låter som en toppen ide. En tipspromenad rörande aktuella bilfrågor och oaktuella förstås..
Men detta med peoples choice vet jag inte... tycker att det känns olustigt inom en klubb... Kanske ett vandrings pris ifrån träff till träff .
Sen sista träffen på året så kör man ett peoples choice , men då ska det gälla att man har varit på alla träffar m.m.
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 18, 2006 17:45:38 GMT 1
Jo det är mycket möjligt att det blir knas. Kändes som om det var många bilar på förra träffen som inte är medlemmar här men å andra sidan så kom och åkte många lite då och då Vi kanske skulle skippa det då. Men köra tipspromenad... alla ni andra får säga vad ni tycker också. Vi besämmer inget just nu utan diskuterar och låter det vara flytande för det är ju ett liiiiitet tag kvar
|
|
|
Post by Vispen on Oct 18, 2006 20:19:13 GMT 1
tipspromenad tycker jag låter som en toppen idé Även people choice....men då i slutet av året, så man får tid att fixa vad folk eventuellt klankar ner på
|
|
|
Post by redhot on Oct 18, 2006 20:34:43 GMT 1
Håller nog på outlaws linje....ska nog inte konkurerra inom klubben....men de finns säkert många andra som vill oxå....upp till var och en tycker ja...men röstning för en sån grej för ju med sej så mycket....ska man rösta på ljud eller styling eller prestanda? Är ju inte så jätte många i klubben utan då kanske de slutar med att alla får pris...Gör ju inget iofs;)
|
|
spraycane
Junior
spraycane Design - Nollfemtjutv
|
Post by spraycane on Jan 14, 2007 0:12:07 GMT 1
hehe gjorde en precis en tråd om detta. tog bort den.
ja jag tycker verkligen att d ska bli träffar. Går d inte att försöka ragga upp ngn sponsor. måste ju finnas ngn.
|
|