|
Post by Flemm on Oct 13, 2006 22:53:04 GMT 1
Jag har 2st RockFord Power T8002 som jag skall sälja.... Orsaken till att dom skall säljas är helt enkelt att jag inte får plats till dom i min nya Fiat Panda... Säljer dom för 5000:- st Sugen Endast o fråga om det e nått du undrar över... Jag köpte dom vell rätt före denna sommaren !
|
|
|
Post by Vispen on Oct 14, 2006 21:06:25 GMT 1
Är det slutsteg vi snackar nu ?
|
|
|
Post by Flemm on Oct 15, 2006 9:48:52 GMT 1
Jupp, skrev kanske inte det... Tänkte att alla arbetar på RadioMax och SÅ KLART vet vad det e när vi talar rockford hehe men ja, det e slutsteg... Grymma steg =)
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 15, 2006 17:47:44 GMT 1
Gissar att dom ser ut så här: Hade jag velat bygga ljud och hade plats så hade jag handlat. Dessa verkar svinigt grymma.
|
|
|
Post by Flemm on Oct 16, 2006 9:46:43 GMT 1
Stämmer bra det, ser typ så ut... Dock så är det inte blå, röd och gul färg. Den e vell endast blå när den ljuser...
men plats? Du får slänga ut all skiten du har bak i då vettö =) Du har vell even ett reservhjul du vell? Ttnnn.... Inte bra... Det får du slänga ut =) Ned med basen och steget =)
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 16, 2006 18:55:01 GMT 1
Hehe, nej jag har faktiskt inget reservhjul. Har jag slängt ut redan för att spara vikt. Känns som om detta steget inte har nån viktbesparande effekt Nej ljudbygge får nog vänta tills det blir en till bil med lite större utrymme. sorry
|
|