Post by dacalmajarca on Feb 10, 2022 21:52:26 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ KawaiiWorld ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ KawaiiWorld IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit generaattorin kestävyys ▞▞▞
▞▞▞ KawaiiWorld 2022 version ▞▞▞
KawaiiWorld آرکیڈ cxd
Tiedän kyllä, mutta tämä peli on kuin minecraft, mutta ilmainen, paitsi että et voi mennä loppuun asti ja siellä on paljon mainoksia, mutta voit vain sammuttaa WiFi-yhteyden, jotta se on offline-tilassa!
Ensimmäinen pelaamani Minecraft-peli ja nyt, kun tämä on ansainnut luottamukseni, koska tämä on Minecraft, mutta siinä on vähemmän ominaisuuksia, mutta päivitä peli, jotta voin pelata sitä paljon paremmin
Kiva, mutta hiekka on vaaleanpunainen - mukava, pidän siitä ja parhaan näköinen on enderman tai nainen, miksi ihailen niitä - creaper on söpö kuten aina, mutta päämies ei hyökkää sinua vastaan, koska sen laatu on ja rakasta sovellusta, pls päivitä se plsssssssss en todellakaan halua lisäystä
En oikein osaa käyttää ruokia, ja on monia asioita, joita en voi käyttää, kuten esimerkiksi timanttia, mutta muuta kuin sitä upeaa peliä
Pelasin tätä joka päivä, on niin hauskaa pelata tätä peliä miksi hevosista tuli minun pieni poni, se sopii mainoksille eläimet näyttävät niin söpöiltä ja kyläläiset
Tämä sovellus on aika söpö, mutta se on kuin askartelumaailma, kun ensimmäistä kertaa pelatessani tiesin jo sen olevan kuin askartelumaailma. Aluksi luulin, että se on erilainen, mutta ei. Se on kyllä hyvä sovellus. Se on kuin minecraft. Kuvissa on lukkoovet, mutta pelissä on vain 2
Annan tälle pelille 1 tähden, koska mainoksia on paljon!Joka sekunti tulee mainos! JA SINÄ OLET AINA LUKKUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(Jos tässä pelissä ei olisi mainoksia eikä häiriöitä, antaisin sen 5 tai 4 tähteä...!
Tämä peli on niin söpö! Mutta toivon todella todella, että tähän peliin on päivitys, kuten lisäys esineitä minecraftiin ja jotkut muut aiheuttavat sen tylsää nyt...mutta tämä peli on hieno!
Pidän tästä pelistä niin paljon❤❤❤❤ Jos te ette halua hirviötä, napautatte vaihtoehtoja ja siellä on vaikea ja te vain numero 1 ja siellä ei ole hirviötä, vain yksinkertaista😄 ja mielestäni tämä peli on vain tytöille, koska lohko oli vaaleanpunainen väri
Se on mukava peli minulle, mutta pelaan sitä pienellä ongelmalla, muutaman päivän kuluttua luulen, että melkein 5 päivää sitten ohjaimet olivat poissa, ohjain meni eteenpäin, siirry oikealle, vasemmalle ja taaksepäin ja ohjain lentää ylös ja alas, joten poistan sen, koska en voi pelata ilman ohjainta, mutta se on erittäin mukava peli.🎮 😀😊😘😄🎮🎮😍
On vain kaksi ongelmaa, 1) Lisäosat - Ne ovat vain erittäin ärsyttäviä, korjaa se ongelma, se vain ponnahtaa esiin, kun rakennan mitä tahansa tai kesytän lemmikkejä tai kasvatan kasvejani. No, ne eivät ole niin ärsyttäviä, se on vain, että kun ohitan sen ja palaan peliin, väkijoukot ovat aivan kasvojeni edessä ja he alkavat tappaa minua, joten korjaa se.2)Siellä on vain aavikkotemppeli, ei muita rakenteita kuten Minecraftissa. korjaat ne, ANNAN sille 5 tähteä. Ja kiitos kauniista ja tyttömäisestä pelistä.
Hyvä peli, mutta lisää palvelimia pelataksesi verkossa ystävien kanssa sekä laita chat-laatikko tai mikrofoni puhuaksesi mikrofoni on parempi kuin chat, joten laita, koska voimme puhua ja laittaa kuten skinit ilmaiseksi, tämä peli on niin ihana, että rakastan Tämä peli! Tee tämä niin, että voimme pelata offline-tilassa ja verkossa ja laita koska emme halua kirjautua sisään, laita vain nimi ja kirjaudu sisään äläkä laita ladattavia asioita, ole hyvä ja korjaa lisäysongelmat, jotta peli on erittäin hauskaa pelata😄😄😄 !KIITOS!
tämä oli lapsuudenpelini ja pelasin tätä koko päivän (tarinani noin tästä pelistä: latasin tämän sovelluksen ja pidin talon rakentamisesta ja ajattelusta näyttää niin hyvältä ilman todellista kattoa ja-) Unohdan tarinan lol-
Liikaa mainoksia, vihaan sitä ja joskus se on myöhässä☹️🦋
Ei mulla kyllä mitään muuta sanotavaa ookun et LADATKAA JA SEURATKAA ELLAA JA HELMII OON FANI
Um, pidän pelistä erittäin paljon, se on vain yksi valitus mainokset keskellä peliä, jos todella todella haluat tehdä jotain, mainokset vain poksahtavat! Näin vähemmän mainoksia kiitos!😅😊
Paras peli koskaan, josta olen rakastanut niin paljon 🥰🥰
Tämä on niin siistiä, että rakastan tätä peliä niin paljon, jopa lisää ilove se ja myös hevonen, koska hevonen on kuin pienessä ponissani niin siistiä, että jatkan pelaamista, kun pidän kännykkääni, avaan tämän sovelluksen, se todella pidän askartelutyöstä tai mincraft mutta eroa niin sateenkaari kawaiiworld on ihana🤩🤩🤩
Annoin tälle viisi, koska se on söpö peli ja pelaan sitä aina ipadillani, jos olen tylsistynyt, pelaan sitä, se on tylsää, ja eniten minua haukii, jos olen irrottanut wifistäni tai datastani, siinä ei ole lisäyksiä, kuten kuva. tai jotain ja olen itse asiassa jo rakentanut oman kyläni sinne, siellä on paljon kaupunkia, kuten laitan aidan, pidän siitä todella, mutta voitko laittaa moninpelin, jotta minä ja ystäväni voisin pelata ja rakentaa lisää hienoja juttuja ja tämä on kaikki mitä haluan sano hei
Kannattaa ladata ihan sikke hyvä peli😀
KawaiiWorld Arkádové gdck
PALJON LISÄYSTÄ!!!! Joka kerta kun käyn inventaariossani, kun jätän sen, SATUNNAIS LISÄYS NOPEA NOPEAAN!!! :< Lisäksi em, kun on lisäys, joskus en voi napsauttaa Takaisin peliin Siinä kaikki, hei-bye. 😊
Se on kaiken kaikkiaan söpö idea. Yläosassa oleva mainos estää valikon pääsyn. Sinun on katsottava mainos päästäksesi valikkoon vain lopettaaksesi. Aina kun mainos toistetaan, peli jäätyy kokonaan.
Tämä on suloisin peli, jonka olen koskaan pelannut, mutta mainoksissa on yksi ongelma! On niin paljon, että jos vain napautan vaihtoehtoa mainoksia tulee, mutta pidän pelistä todella, se on niin söpö, joten laitoin tälle 4 tähden ⭐⭐⭐⭐.😁
KawaiiWorld আর্কেড jry
Pidän tästä pelistä yksi tähti, koska ongelmana on, että lisäyksiä tulee jatkuvasti ja kun jalen sen, maailmani on poissa ja kun jalen sen 7. huhtikuuta 2021, se ei antanut minun päästä peliin, jatkan sen poistamista ja lataamista. en silti voi avata sitä, joten en vain lataa sitä, mutta kun sen 6.11.2021 yritän ladata sen uudelleen, mutta silti sama se ei antanut minun päästä peliin, minkä vuoksi annoin sille yhden tähden
Tarkoitan, että se ei ole huono, mutta VIHAAN mainoksia. Tiedän, että yrität ansaita rahaa ja kaikkea... Mutta ne ovat vain erittäin häiritseviä meidän yrittäessämme pelata sitä vapaasti, asiat voivat vain tappaa sinut. Mielestäni sinun pitäisi poistaa mainokset
Peli on kaiken kaikkiaan kunnossa, se on okei, rakastan yksityiskohtia, mutta yksi asia, joka ärsyttää minua, ovat mainokset. En voi pelata peliä ilman keskeytyksiä. Pelin pelaaminen on lähes mahdotonta.
Se on loistava peli, aivan liian paljon mainoksia on mainos joka toinen minuutti, otin jopa wifin pois ja saan edelleen mainoksia, siksi annan tälle 2 tähteä
Mainoksia on paljon, en pidä pelistä 1 minuutin ajan, mainokset ovat pohjimmiltaan typeriä pelejä
tämä oli kaunis ja söpö, mutta poista mainokset, se pilaa kaiken. Kiitos.
Tämä peli on todella mukava, mutta haluaisin todella, jos voin pelata ystävieni kanssa ja myös tehdä bloxista ei vain vaaleanpunaisen, ehkä eri värejä ainakin? Haluaisin myös, jos voin vaihtaa hahmon ihoa, siinä kaikki toistaiseksi
Paras peli paitsi että luurangot ovat liian ärsyttäviä ja mainokset jatkuvat, vaikka wifini ei olisi päällä
Peli on hauskaa ja kaikkea muuta, mutta aina kun pelasin, kuten silloin, kun aloitin maailmani, näkyviin ilmestyi mainos tai satunnainen verkkosivusto. Joka minuutti, kun pelaan sitä peliä, se näyttää vain mainoksia, mainoksia, mainoksia. Vihaan ajatusmainoksia. Peli on hauska ja supersöpö, mutta mainokset ovat kamalia! Älä lataa sitä (tämä on vain minun mielipiteeni, joten lataa se, jos haluat, mutta mainokset ovat ärsyttäviä.)
joten se alkoi päästää minut 5 sekunnin välein ja lisää ja sitten kun jatkoin mainosten katsomista, se ei antanut minun painaa edes painiketta, jonka avulla voin pelata omaa maailmaani ja käyttää maailmaani, joten haluan vain päästä eroon siitä, koska se sai tyhmä, joten asensin sen juuri
Todella kiva peli, mutta liikaa lisäyksiä, voin kertoa hakkeroinnin, pois puhelimen mobiilidatasta, lisäyksiä ei tule 😊😊😊
Se on todella mukava peli, kuten minecraft, mutta se on erilainen ja muutamat asiat: 1. Ohjaimet ovat vaikeita käyttää. Kun painan yhtä niistä, se ei toimi, joten minun on painettava sitä kahdesti toimiakseen. 2. Mainoksia 5 minuutin välein. ja voi, mutta skins päivitykset ja joskus kiva.
Vau tämä peli on mahtava tämä on suosikkipelini, lupaan, etten poista tätä peliä, mutta yksi asia on Mainokset, mutta mainokset ovat liian lyhyitä ja pidän muuten ja tämä peli on niin kaunis ja siisti, joten voitko päivittää sen Liity ystävämaailmaani, koska olemme vain yksi maailmassa ☹️ mutta pidän siitä todella, joten annan 5 tähteä 💖
Annan tämän tähdille, koska en pidä siitä jatkuvasti, enkä pidä siitä ja mainoksia on liikaa, joten annan sen
Annan 4 tähteä, koska rakastan todella tätä peliä, mutta miksi siinä ei ole lyhtyä? Rakennan 24 taloa tähän minecraftiin ja rakastan sitä niin paljon, koska se on niin kaunis ja niin värikäs🤩 Kiitos, että loit tämän sovelluksen. Heippa 🥰
STRIKERS 1945 2 classic Arkádové dynw
Tämä sovellus on täydellinen luovuutesi laajentamiseen. Mutta yksi asia, joka turhauttaa minua, on se, että tutkin ja etsin muita kadonneita kyliä. Ihan kuin en voisi palata ensimmäiseen rakentamaani taloon. Vaikka tein toisen, se tuntuu silti turhauttavalta ja tuntuu erilaiselta. Toivon, että sinulla on kartta, jota voit vain napsauttaa ja voit palata tiettyyn paikkaan napsauttamalla. Ole hyvä ja tee jotain tämän ratkaisemiseksi. Edit: lataan sovelluksen uudelleen tylsyydestä, toivottavasti tulee lisää huonekaluja. Sovellus on hyvä.
Se ei ole vain Minecraftin huijaus, se on täynnä mainoksia, se on vain Minecraftin vanha versio, jossa on keskinkertainen rakennepaketti, vain nopea rahanotto, ja se tarvitsee pääsyn tiedostoihisi tai se potkaisee sinut ulos. luonnos, älä asenna.
kawaii! Pidän tästä pelistä kovasti, koska siinä on erittäin söpöjä kasvoja väkijoukoissa, enkä tiedä mainoksista ok, joten älä huoli, en välitä, koska kaikissa peleissä on mainoksia? joten hei kawaii!
Hyvä peli, mutta kun minulla ei ollut tilaa, poistin tavaraa ja se ei toimi, se sanoo, että kawaii maailma pysähtyy
Kun pelaan tätä peliä ensimmäistä kertaa, pidän siitä, mutta haluan jatkaa, se estää minua pelaamasta sitä nyt, se on vain minecraftin repeämä minecraft on parempi, laava näyttää vanhalta, tämä peli on perseestä, tapahtuu virheitä, kuten se ei anna minun pelata🙄 😠😡🤬 päivitä kuten minecraft lupaan annan sille viisi n korjaa häiriöt sulje tämä peli se on huono kun laitat toisen pelin laitan 5 jos suljet tämän pelin ja teet uuden 😝
TÄMÄ PELI ON NIIN Söpö! MUTTA ON PALJON MAINOKSIA!!! 😠😠😠 VIHAAN MAINOKSIA VOITKO KORJAA NE MAINOKSET?!!!?! 😠😃
Anna sille 4 tähteä, koska siinä on erivärinen matto ja muuta sellaista, mutta bird näyttää olevan kiva peli, koska se on erittäin mukava kiva kiva kiva peli, mutta aion silti asentaa, koska miksi asensin sen Peli, jota pelasin aiemmin paljon, mutta annan silti sille 5 tähteä, koska se on parasta, kerron ihmisille, että laittakaa tähän enemmän asioita, koska
Söpö peli, koska voit pelata sitä offline-tilassa Ja rakastan tätä niin paljon 🌸🧋ja voin rakentaa modernin vaaleanpunaisen 💕 taloni🏠 🌸🤗