Post by jaycuvineti on Feb 18, 2022 1:56:47 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pilekrig ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pilekrig IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ opp opplevelse gratis ▞▞▞
▞▞▞ Pilekrig 2022 version ▞▞▞
Jeg synes dette spillet er veldig gøy, men de gjør det veldig komplisert, og du kan egentlig ikke gjøre så mye, det er begrenset
Det er moro til lvl100, så blir det en massiv grindfest. Runesteiner er dårlig utformet, du kan skaffe steiner når ingen mulig bruk ennå, og du mister statistikk når du oppgraderer. Våpenopplevelsen blir veldig treg, håndverkskravene er eksponentielt vanskeligere uten hjelp (f.eks. Du får dem samme sakte hastighet) Dungeon-konseptet er bra, men egentlig er det bare en afk grind på dette tidspunktet. Og selvfølgelig annonser etter hver 2-3 kamper som er irriterende. Å se dem for å få kister er fint
Dette spillet suger v Når jeg er leiemorderkarakteren, lar jeg det gjøre først
Søppel
Det er et flott spill, men det er mange annonser, bare bli kvitt annonsene:/
Jeg har akkurat startet ganske bra det som tårnforsvar A.K.A BTD6
For å være ærlig elsker jeg dette fra kunststilen til spillingen. Jeg anbefaler definitivt dette spillet til alle som ønsker å spille et flott spill på en lavbudsjettsmobil eller til og med en høy.
Liker ikke annonser etter nivå klart, men det er omtrent det.
Det er bra at det er andre spill som dette som har bedre spilling, det er en god tidsbruk, jeg anbefaler det.
😎 kult
Rediger fra 5 stjerner til 4 stjerner. Den månedlige belønningen for å spille spillet er bare vanskelig å få. 100 timer i måneden tilsvarer 3,33 timer om dagen, noe som er vanskelig for enheten og brukerne. Vennligst endre dette. Takk.
Spilt i omtrent 40 timer, og dette spillet har ikke en automatisk lagring. Jeg har vært i hvile med timer med arbeid mer enn én gang, selv etter en lagring i skyen, lagret det fortsatt ikke fremgangen min
Veldig morsomt spill. Ikke virkelig grave de tvungne annonsene når vi må gjøre dem nok for å få ting.
Jeg har funnet en feil når jeg slår et buos, vil den hele tiden dukke opp for å logge på i google play, og den forsvinner ikke før jeg avslutter spillet og åpner det igjen og alle de andre tingene er bra, men bare fiks denne feilen
moro det er alt jeg har å si
Bra spill. Morsom tidsmorder.
Arrow War משחק תפקידים ikbh
Oppdatering til siste anmeldelse. Utvikler tok seg av problemer jeg hadde med kjøp. Sørg for at du lagrer manuelt til skyen, ellers kan fremgang gå tapt med kjøp
Dette spillet er litt ødelagt, jeg avsluttet nettopp spillet, og når jeg kommer, startet jeg på nytt på bølge 1 og alle pilene mine er borte, jeg gir det en 4-start, det er et kult spill, men dette har noen feil som min, all fremgangen min ble startet på nytt, vær så snill dette
Fint
Det kommer ikke til å lyve, det er ganske gøy
Veldig dyrt kan ikke kjøpe noe, men moro
Arrow War Igranje uloga wol
Bra spill veldig gøy 😁
Det er goooooooooos
Episk, men litt for mye legger til
Veldig f2p-vennlig og super morsomt spill
Bro, spillet er så morsomt, men bror dette blir bare dumt, rng er så irriterende at det får meg til å aldri spille dette spillet
Jeg mistet all fremgang til veiledningen. Hvis jeg var liten, ville jeg forlatt familien min av raseri. Og noen av fremgangen min, som enhetshelse, kjøpte jeg 5 ganger, og det ble lagret, og jeg mistet 3 sjeldne piler og auto-sikting er ikke for alltid, og jeg er i runde 10. Slett dette spillet eller bare lag noe SOM IKKE ER DUMT! . Uansett, hvis du har 3 Archer-er som utstyrer 3 episke piler, må du fortsatt få bedre piler for å beseire noe og gjett hva? (ADVARSEL: dette er en stressadvarsel) DET ER ET INDØMT SPILL! UTEN ONLINE MED BElønning
Jeg synes du bør legge til en hopp over kamp eller fjern kampknapp i fangehullet, det kaster bort for mye tid på 20 kamper hver 10. time
Arrow War Rol Oyunu itob
Det er ganske bra ngl
Lobe Dette spillet
Dette er det morsomste spillet i verden og det morsomste spillet i verden
GG
Det er et stort problem med spillet. Tidtakerne i spillet går ikke videre hvis spillet kjører i bakgrunnen. Den setter alle tidtakere på pause.
Smashers.io - Jeux io amusants Arcade gjp
Veldig fint spill Alle spiller for moro skyld