Post by jaycuvineti on Feb 18, 2022 2:02:46 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Arks: Build at Sea ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Arks: Build at Sea IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar oändliga mynt ▞▞▞
▞▞▞ Idle Arks: Build at Sea 2022 version ▞▞▞
Det är ett riktigt bra spel med bra grafik, det enda är att jag önskar att jag kunde bygga skeppet SÅ HÄR JAG VILL DET SKA VARA. Jag vill kunna göra vad jag vill som jag vill ha det och inte begränsas av vad jag måste göra. För just nu är det bara ett insamlings- och uppgraderingsspel.
ÄLSKAR spelet, historien om det är fantastisk och dess kreativa. Men så fort jag får NEO-karaktären fryser spelet, då visar det en kinesisk båt, men jag hade precis gjort klart en romersk båt, den visar en kinesisk båt som går i flaskan, jag avslutar spelet eftersom den frös efter det , då laddar den ALDRIG spelet efter det. fixa detta snälla och du kommer att se en femstjärnig i din framtid!!!!
Nyss laddat ner efter senaste uppdateringen. Jag nådde nivå 7 och appen frös helt. Jag backade ur appen, stängde alla applikationer, startade till och med om min telefon. Inget fixade problemet. Jag ska försöka avinstallera och installera om, jag kommer att uppdatera detta med resultaten. Redigera: Avinstallationen raderade all data, inklusive "Ingen annons"-paketet jag köpte. För närvarande, om jag vill börja om, skulle mitt pris för inga annonser hoppa från $9,99 till $17,99. Skulle INTE rekommendera förrän problemen är åtgärdade.
Spelet var en ganska bra tidsdödare, hade många framsteg och njöt överlag av spelet. Det största problemet jag hade med den var när jag var tvungen att överföra till en ny telefon. När jag försökte öppna spelet, skulle det berätta för mig att detta var en "olaglig installation", även om jag hade alla mina spel överförda från min gamla enhet. Avinstallerade det och installerade sedan om spelet, i hopp om att det skulle lösa problemet, vilket gjorde det men startade mig från ground zero, så jag har spelat klart det här.
Behöver utvecklas ytterligare. Kan bara komma så långt innan man bara är fast. Det spelar ingen roll om du köper något eller inte. Kommer att vara villig att ändra betyg om framsteg görs
För...många...annonser. Jag förstår att du behöver tjäna pengar, men "titta på annonsen för en present!" Är det sämsta sättet att gå till väga. Inget sätt att veta när det kommer, så det slutar med att jag tittar på slumpmässiga annonser för en otillfredsställande belöning. Jag skulle betygsätta mycket högre utan den funktionen
Annars helt okej men på senaste dyker det upp "watch a video for free gifts" och det finns inget alternativ att inte kolla för det finns inget kryss. Det hände mig senast när jag slogs mot fiender och låt mig säga jag var inte glad. Jag var tvungen att titta och jag fick EN diamant.
Hela spelet kretsar kring att titta på annonser. Spelade i 20 minuter, varav 15 gick åt till att titta på annonser. Missförstå mig rätt, annonserna är valfria att klicka och titta på, men om du väljer att spela spelet utan att titta på annonser så blir det långsamt och fruktansvärt tråkigt.
Ärligt talat lönar sig det här spelet inte ens för att vinna, det är bara trasigt, det var kul under de första timmarna av spel, men efter det blir din flotte så stor att du inte ens kan se havet längre för det var tydligen ingen som trodde för att lägga till en zoom ut funktion, händelserna ser coola ut när du börjar, men precis innan du kan få de goda belöningarna slutar spelet bara låta dig gå framåt, det finns inte ens ett betalalternativ som låter dig avancera så det är bokstavligen bara trasigt, noll testning gjord.
Mysigt
Det är omöjligt att ta sig förbi det tredje öevenemanget, som kämpar mot den andra gruppen på de större öarna. Jag har alla uppgraderingar, alla möjliga personer och alla möjliga utforskade saker. Det är omöjligt! Jag har provat det minst 20 gånger utan framgång.
Jätte roligt spel!
Besviken. Jag betalade för inga annonser. Efter att ha spelat i 2 dagar (Ok, det var en helg så jag spelar mycket), nu får jag ett meddelande att jag har nått slutet och det kommer att uppdateras med nya flottar snart? Jag är allvarligt arg över att jag spelade spelet, fastnade, betalade pengarna och sedan en dag senare avslutade jag det? Den borde inte ha publicerats utan att ha fler nivåer än så. Om någon läser detta, betala inte för det. Det kommer inte att hålla. Mycket roligt spel, älskade det .. men blev lurad big time.
Idle Arks: Build at Sea Įprastos temos aah
Jag gillar verkligen spelet, det är roligt enligt min mening, bara många annonser. Och nu när jag spelar ser jag en tjej som dyker upp som säger åt mig att titta på en annons för att låsa upp ett pris och det finns inget sätt att hoppa över det och belöningen är bara en pärla. även när jag har slutfört ett uppdrag måste jag titta på som en 20 sekunder lång annons för fler ädelstenar. Det är häftigt hur du kan köpa en tjej för att bli av med alla annonser och bara få priset, men det är fortfarande svårt att njuta av när det är för många annonser. annat än att spelet är ganska coolt enligt mig.
Spelet är överlag bra men det är fyllt med alldeles för många annonser. 80 % av materialen du behöver? Låst bakom en annons. Vill du slutföra ett uppdrag? Titta på din annons först. Vill du inte tvingas sluta spela halva tiden för att hela besättningen sover? Har en annons. Jag kan bara anta att detta beror på att spelet säljer "no more ads"-paketet för 30 dollar istället för 1-5 som andra appar gör. Det här är jävligt rovdjur.
Du kan förmedla den här. För många annonser för ett mycket matt spel utan djup alls. Du har ingen kontroll över hur karaktärerna gör uppgifter eller slåss. Du måste köpa varje fartygsuppgradering för att fortsätta till nästa zon men förlorar sedan alla dessa uppgraderingar i nästa zon. Uppgraderingarna blir gradvis dyrare till den grad att du måste vänta en dag för att köpa en uppgradering bara för att låsa upp ytterligare 5 uppgraderingar som kostar ännu mer än den förra.
Bästa spelet
Jag älskar hur fridfullt det är och att du bara kan spela det här när du känner för det och att du inte blir beroendeframkallande. Spelet sparar även dina framsteg så att du inte behöver spara det själv!!!
Detta. Spel. Är. Så häftigt! Det här spelet är roligt beroendeframkallande och ganska inaktivt därav namnet: Idle Arks det kommer inte att ta lång tid att få fler överlevande och att utöka din flotte det är så roligt att jag älskar det här spelet men jag ger det 4 stjärnor eftersom det tar ganska lång tid att skaffa trä som är det enda problemet, annars är det ett bra spel
Alldeles för många annonser. Spelet i sig är som annonserat, det är ett enkelt inaktivt spel. Men antalet annonser är ganska många. Jag kan förstå skattkistorna, men du måste titta på annonser för att få prestationsbelöningar. Annat än det, kanske ta bort tvåtimmarsgränsen.
Välgjord inaktiv rpg med fantastisk konststil, snabbt intressant spel och bäst av allt inga störande annonser. Mitt enda förslag skulle vara att sänka kostnaden för att lägga till borttagning. Du skulle få fler köpare!
Kunde ha varit ett roligt spel om en annons inte dykt upp var 15:e sekund. Ada borde vara valfritt, inte obligatoriskt - och jag kanske faktiskt hade köpt alternativet inga annonser om det kostade 5 dollar, inte 17. Förlåt killar, jag vet att ni alla måste betala era utvecklare men det här är inte svaret.
Heroes Inc! Arkadne igre eba
Så jag spelar det här spelet och det finns massor av valfria annonser att titta på, som alla mobilspel, och som belöning får du en ganska stor mängd resurser. Snart dyker alternativet att köpa den annonsfria versionen upp och det kostar $18!!! även om resursrutorna bara behövde klickas på nu för att få belöningen utan annons. Jag tänkte "låt oss köra på det". Omedelbart efteråt stannar lådorna och det finns inga belöningar. Det här spelet är bara här för att skilja dig från dina pengar... Och du måste fortfarande titta på annonser...
Jag gillar sköldpadda
Designades på mindre än 10 dagar för inget annat än vinst på reklam och den löjliga idén att någon skulle betala 18 dollar bara för att hoppa över annonser i spelet. Annonserna som spelas i spelet går till en svart skärm och tar aldrig slut. Bara en vänlig påminnelse för alla som bestämmer sig för att ladda ner det här spelet, även under karentän hitta ett bättre sätt att slösa bort din tid.
Bra men om jag vill köpa något för 253,1k kan jag inte det nr jag har 567,8k
Jag är dålig
👍
Jag vill gilla det här spelet. Det gör jag verkligen. Men annonsförstärkningarna varar inte alltid i 5 minuter (eller 10 eller 15), annonser för extra ved fungerar sällan och uppgraderingspriserna blir så dyra så snabbt kan produktionen helt enkelt inte hänga med. Om det var ett riktigt bra spel skulle boostarna vara längre och belöningar för annonser skulle faktiskt hålla sig. I slutändan är detta bara ännu en annonsgård, men den har potential att åtminstone bli en bra annonsgård.
Det är roligt men annonserna kan vara överväldigande, det största problemet jag har nu är att det i Dagons skatthändelse verkar nå en punkt där det enda sättet du kan fortsätta vinna matcher är genom att köpa morfar Dagon. Som att jag har lagt en anständig tid på evenemanget för att försöka få belöningarna, det är verkligen irriterande att lön för att vinna verkar vara det enda sättet att fortsätta med evenemanget.
Det är bra
Det här spelet är skiiiiiit bra!!! Det är superroligt och jag kan spela i timmar! Jag rekomenderar verkligen detta spel, installera nu!!!!
Bra idé, även om man inte riktigt kan bygga sin egen båt som trailern antyder.Det största problemet är kapitel 5: den nya fasen startar, sedan ett par klick senare fryser allt på plats och det finns inget sätt att gå tillbaka, återställa eller något. Inte ens menyn öppnas. Det var riktigt frustrerande.
Jag hade så mycket hopp. Jag antog att den första nivån bara var en handledning. Nej. Du får inte bygga en flotte. Du får inte ha kul. Du tittar bokstavligen på en lista över saker du behöver göra och trycker på "Bygg". Det är allt. Du får trä SÅ långsamt att du bygger en sak, och måste vänta i evighet med att bygga nästa. Om det fanns mer i spelet skulle det här vara bra. Men du bygger bokstavligen den förutbestämda båten för nivån, och det är allt.
Det här har så mycket potential, men som det är är det bara en app för att titta på annonser. Arkarna är intressanta, karaktärerna är söta, den har roliga ögonblick. Det är tillräckligt spännande att du nästan vill se annonserna, bara för att se vad som händer härnäst. Men utan att spendera timmar på annonser kan du inte gå vidare i en rimlig takt genom spelet. Det blir bara tråkigt efter ett tag. Också en bummer att du inte kan vara kreativ med din flotte/ark, men inte oväntat från ett ledigt spel.
Det här spelet är riktigt roligt men ibland släpar det lite. Jag älskar kycklingarna, kycklingarna gör det bättre! Men överlag är det ett riktigt bra spel!
Sött och enkelt
Idle Arks: Build at Sea Gündəlik zevq
Roligt
Det här spelet är okej, många av annonslådorna dyker upp åt gången för att ge många förråd, vilket är irriterande eftersom jag av misstag har knackat på dem när de är i vägen. Det annonsfria köpet är 18 dollar vilket är riktigt dyrt det mesta jag sett innan detta var 10 dollar så det här är lite mycket enligt mig
Jag fortsätter att börja om för något att göra, vänligen uppdatera med resten av spelet. Du startar inte ett nytt spel när du inte kan avsluta det första. Jag är väldigt besviken på er. Ni överger ett bra spel för att starta ett nytt. LEDSEN. Sjunkit till 3 stjärnor eftersom det är ofullständigt och du bryr dig inte
Bra spel. Mycket tidskrävande. Betalas för inga annonser. Väldigt hjälpsam. Nu kan jag spela utan avbrott. Tack för att du lyssnar. Uppskatta det.
Rolig
Kul men du kan inte se annonser. Vilket normalt inte är så illa, förutom att det är det enda sättet att uppnå prestationer. Så jag har massor av prestationer som jag inte kan samla in. Jag har obegränsad data och Xfinity internet. Jag kan inte se annonser på något sätt. Vänligen åtgärda det här problemet
Idle Arks: Build at Sea عمومی rey
Jätte kul
Idén är intressant och konsten är söt. Det är där de goda sakerna slutar. Användargränssnittet är klumpigt och långsamt, utvecklingstakten är långsam, du kan inte ens samla in spelets prestationer utan att titta på 5 minuters reklam. Dagon-eventet är matematiskt betalbart för att vinna, du måste köpa en karaktär som endast är kontant för att slutföra det, annars kommer det att stoppa dig mindre än en tredjedel av vägen in. Skulle inte rekommendera, absolut inte värt tiden. tar.