|
Post by rockfordboy82 on Oct 26, 2005 1:02:05 GMT 1
Ja det skulle ni allt vela veta väl.... Eftersom att man bara är ett nick bakom en dator så är detta den stora presentations tråden jag får väl börja då.... Heter Christian är 23 år och Jobbar på Brl electronics vilket är ett kul jobb med mycket olika arbets uppgifter (Läs norskar) när jag inte är på jobbet så bygger jag på bilen eller installear ljud vilket är väldigt kul,surfar tränar,sitter på WCR m.m har bott i Tanum ca 2 år har jobbat här i ca 4 år var på granngården före jag började på BRL.......... ja är det nått mers å får ni väl fråga väl.. ja här är bild då.... ------------------------------ Tänkte lägga upp en ny bild på mej i lite flashig tröja mmooohahahahaha
|
|
|
Post by Zitruz on Oct 26, 2005 1:22:02 GMT 1
Mycket bra initiativ Christian!!! Jag heter Björn och har gått El i Strömstad Gymnasium. Vilket jag ångrar lite. Men vi i klassen hade så extremt kul så det går inte å ångra. Har jobbat på lear Tanum ca 1 år men har nu slu'tat och är ledig på heltid vilken är SKÖNT. Har pluggat KOMVUX på Futura i Tanums men det är över nu då sommaren e här!!! Har sökt till En högskola i Borlänge. Då jag har planer på att bli Grafisk Designer. Kanske börjar med en liten dekalfirma eller nåt i framtien. Man vet aldrig... Håller på mycket med datorer! En hel del programering har man sysslat med i sina dar. Så vill du ha en hemsida nån gång så kan du ju höra med mig först om jag har lite tid över. På senare tid har ett intresse för Foto hoppat fram och är stolt ägare av en Canon EOS 350D Digital systemkamera med div tillbehör. Denna följer givetvis med på alla träffar i framtiden. Sen håller jag på en hel del me Jakt och Skytte oxå.
|
|
mrf
Junior
D?ckbr?nnare
|
Post by mrf on Oct 26, 2005 10:40:07 GMT 1
Jag e Flemming, jobbar i charken på hedemyrs å kör massa flytt. tränar massa gym oxå. å de e kul som faen. =D köper massa prylar som jag aldrig använder bland annat nyss en kamera. =D den e fin å se på iaf. =D vet inte hur faen man lägger in bild men de kommer sen jue. =P Edit av hyperion: Här kommer det bilder varken ni vill det eller inte, mohahaha
|
|
940in
Senior
S?lsmiskarn
|
Post by 940in on Oct 26, 2005 15:10:43 GMT 1
användar namn 940in namn Thomas Fransson ålder 18 bor Lur gör Läser samhäll på futura,bättre än de låter kör 940 skostorlek ;D 42- 44 Civilstånd ledig Så om du är intresserad av mysiga hemmakvällar och skogsprommenader kan du ju höra av dej ;D
|
|
|
Post by DuFsTeR on Oct 28, 2005 5:45:31 GMT 1
Tjena jag är Thomas Nilsson, 21 år från Strömstad, för tillfället jobbar jag på Form och Verktyg Strömstad AB inte så kul men jag funderar på att byta till ett Saneringsjobb i Uddevalla istället.. Kör: Saab 900S kanske byte till Saab 9-3 Viggen när jag har råd Edit av hyperion: Här kommer det bild varken ni vill det eller inte, mohahaha
|
|
|
Post by Damir on Nov 5, 2005 17:53:09 GMT 1
Jag heter Damir och är 20år Bor i grebbestad. Jobbar på tanums fönster. Kör en volvo 855 t5 PS Ingen som har en garage plats att hyra ut billigt så man kan ta och mecka lite
|
|
|
Post by kirlu on Nov 16, 2005 22:05:06 GMT 1
Hej hej Ulrik heter jag var av kirlu om man tar det baklänges... Bor i THN o pluggar men kommer från Säm!!!! (Emellan Tanum o G-town) Kör: V40 2,0T (tidigare en ful epa med dunk i!!!) Bild: Negativt för jag vet inte hur man gör :S Pöss Edit av hyperion: Här kommer det bilder varken ni vill det eller inte, mohahaha
|
|
|
Post by Hyperion on Nov 17, 2005 0:30:21 GMT 1
Okej då får väl jag åxå skriva in mig här. Peter Olsson heter jag då, kommer från tanum, är dock och pluggar nu så bor inte där just nu men te sommaren så. Mina intressen involverar mycket träning, gym, löpning och nu när vintern kommer så blir det nog en hel del längdskidåkning. Snowboarden och crossen är givna fritidssysslor även dom. Och sist men inte minst, meine Auto ich liebe meine Auto. Här är en bild jag lyckades rota fram, det är jag som posear med mobben i webkameran ;D
|
|
|
Post by chreli on Nov 17, 2005 22:26:49 GMT 1
Hej! Jag heter Christofer och är 22 år, bor i Ed. Har gått El/Automation på Karlberg i Åmål. Jobbar på Lear i Tanum, har jobbat där i 4 år nu (suck). Intressen: Tjejer, köra cross, festa, m,m. Kör en Saab 900 Talladega -97 Bild på mig nedan! www.putfile.com/pic.php?img=3957100
|
|
|
Post by Flemm on Nov 20, 2005 12:51:06 GMT 1
Nu er det min tur Jag heter då egentlig Stig, för er som undrar.... 19år, blir 20 om 5dager från idag ;D Jobbar för tiden som butikchef på Teknikmagasinet, men jag bytar jobb nu i desember och börjar på RadioMax på Svinesund ihop med rockfordboy ;D Kör er en A3:a 98 när det inte er vinter, men när det börjar att bli lite kylit och is, då er det volvo som gäller (bakhjuls driven ;D) Jag har dykat, men har lagt av med det nu.. Kör också cross, så viss det blir iskörning i år, då kommer jag med crossare
|
|
|
Post by granada on Dec 2, 2005 0:50:12 GMT 1
Granada = Magnus Oskarsson från tanumshede !!när det gäller är det bara att gin!! favorit ämne och hobby skulle väl vara stereo och ljud/ljus i allmenhet. gick std gym linje el med eletronik inr.. så har lödat och tycker om det mesta att skruva på.. Är allitd ärlig med frågor och svar kan ja så kan ja men kan jag ej säget jag det!! Här kommer en gammal bild nyare:
|
|
|
Post by flintha on Dec 5, 2005 16:04:40 GMT 1
Jeg heter Morten, bor nå i Haøden (Norge), men har planer om å flytte til Strömstad. Jobber på Gottebitten på Nordby. Kører en Honde Prelude 93mod. Ellers så trener jeg, henger med venner og tar det lungt... Det var Flemm som presset meg inn på denne siden, og håper på artige treffer =)
|
|
|
Post by christer on Feb 16, 2006 17:59:48 GMT 1
Halloj! Christer här, går sista året Fordon i Tanum, jobbar och praktiserar på Kristiansson bil i Fjällbacka, bor nu i Tanum men flyttar ner till en ettai fjb 1april vad som är tänkt just nu! På fritiden blir det väldigt mkt skruva med bilen som står nere i verkstan på gårn!!
|
|
|
Post by ragger on Feb 22, 2006 22:06:59 GMT 1
Tja! Namn: Gustav "ragger" Nilsson. Född: 1988 (18 år). Bor: I Lur när ja e ledig, annars i ua. Går: Fritid i ua. Intressen: BILEN , va me polare, festa å så... aa ni vet. Bil: VW Corrado G60 -89 Hade gôtt, hei!!
|
|
|
Post by svanberg on Feb 26, 2006 17:06:37 GMT 1
Tjo! Får väl presentera mej jag med då Namn: Richard Svanberg Född: 1985-01-02 (21år för er som inte kan räkna) Bor: I Rabbalshede Jobbar: Vasco AB i Fjällbacka Intressen: Ja va tror ni... =) Hemsida: rabbalshede.comBilar.. Sommarbil: Volvo 740 Turbo Intercooler -1990 Vinterbil: Volvo 740 GL -1989 En liten bild då...
|
|