rnr
Newbie
|
Post by rnr on Feb 26, 2006 19:27:02 GMT 1
Tjena på er alla . jo jag är en gubbe på snart 36 år med sambo & två barn 7 & 10 år . jag kör en volvo S40 2.0T -00 . jag jobbar på ett sågverk som truckförare . sen den tid som blir över använder jag till att driva mitt & polarns bilforum . www.rnr.se .
|
|
spraycane
Junior
spraycane Design - Nollfemtjutv
|
Post by spraycane on Mar 14, 2006 21:46:33 GMT 1
Tjoho. får oxå droppa lite seriös mojj då Daniel Laneby var namnet. Går sista året på Process Tekniska Gymnasiet i Munkedal. Tillhör det lilla samhället skredsvik som hör ihop med Uddevalla. men bor ca 1 mil från m-dal Äger ingen bil för tillfället men till den soliga och blomstriga årstiden så kommer det att inhandlas en Honda CRX. Fick sålt min Peugeot 405 mi16 för ca 6 månader. mkt rolig bil. saknar den skarpt. aja.. nog om mig. Puss på er alla. *SMACK*
|
|
|
Post by nitrys on Apr 6, 2006 9:58:43 GMT 1
Hej Ny på forumet.
Henrik Jonsson 25 år, Bor i Göteborg,
Jobbar som värmepumps tekniker inom värmepumpar. Kör en honda s2000 som ja byggt om rejält i år. På fritiden blir de att träna och bygga på bilen.
|
|
|
Post by Glenius on May 10, 2006 19:14:44 GMT 1
Mmm jo, Glenn Nilsson Heter jag.. Är för tilfället 18 år gammal, går mitt sista år på fria programmet i Tanums flashiga gymnasium. Jobbar på GBM (Grebbestads Båt och Motor) i Havstensund... hmm... va ska man skriva då... Äger en 740 GLE -88, Gillar den stark ... saknar dock reläät som gör överväxeln funktionell just nu så jag har inte vågat pressan högre än 160Km/h... Bild på mig ;D
|
|
|
Post by Pontus81 on May 11, 2006 18:34:42 GMT 1
Jahaja d vare väl min tur att skriva här Pontus heter jag då och bor i Tranås, Småland. 24 år gammal o lägger aaaaalla pengar på bilen hehe. Jobbar som CNC-operatör på ett företag som heter Strömsholmen AB här i stan. En av världens största tillverkare av gasfjädrar till pressverktyg o sånt. Fritiden går ju då åt till att fixa med bilen o hitta mer pengar ja kan lägga på den hehe. Fast sen ibland kommer ju alkoholen o lägger sej i oxå. Jaja tror väl att d va allt. MVH Pontus EDIT: Min bil - Skoda Octavia RS -02
|
|
|
Post by caveman on May 14, 2006 21:29:45 GMT 1
Tjenare!! Heter jimmy å är 19år bor i töcksfors altså inte i strömsatd som ni andra haha men dock är i strömstad en del eftersom jag jobbar inom maximat gruppen... Kör en svart bmw m3a som är trimmad hos ess och alla ni som bor vid gränsen vet väll vilka det är hehe Kommer vapå norge träffarna i sommar så ni som inte kommer via strömstad kan haka på mig. kommer även va på valåkra. m3an vinns på garaget och tveka inte om att fråga om ngt
|
|
jnz
Scared of Posting
|
Post by jnz on May 15, 2006 22:29:59 GMT 1
Ja då ska väl inte jag va sämre..
David hermansson var namnet, 18 bast, bor i Uddevalla och jobbar på Nord-West som båtbyggare. fritidsintresse blir väl att skruva bil. För tillfället kör jag sveriges ( kanske världens) ruttnaste 740 GL. Men framåt hösten blir d väl förhoppningsvis stressfläkts-beklädd volvo igen.. Och för den som intresserar sig så kan jag dra upp min lista på bilar jag haft sen jag var 17..
1. Opel Kadett coupe -71 2. Audi Gt coupe -84 3. Volvo 240 gl -88 4. Volvo 245 -87 5. Volvo 740 Turbo -85 6. Volvo 740 GLE -87 7. Vw polo cl -86 8. Volvo 940 Turbo -91 9. Volvo 745 Turbo -86 10. Peugeot 605 Sr 3.0 V6 -92 11. Mitsubishi Colt GTi -92 12. Nuvarande Volvo 740 GL -87
Ska väl lägga till att 745:an blev jag påkörd med och Colten krockade jag själv. Resten körde jag skiten ur och sålde..
D var allt för mig, hehe, Ha D
|
|
|
Post by Vispen on May 24, 2006 21:38:09 GMT 1
Jag får lägga in en ny uppdaterad beskrivning på mig själv. David Bertilsson va namnet, bor i Kville men tanken är att jag ska flytta inom en snar framtid till Fjällbacka, där jag jobbar på Tetra Pack Inventing som processoperatör. Tar studenten nu den 8:e Juni ;D. På fritiden blir det mkt att man pillar med bilen eller umgås med kompis. Mkt av tiden spenderas oxå framför datorn. . Kör en Mercedes 230ce, men den ska säljas till förmån för nån nyare roligare å snabbare bil
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Jun 5, 2006 5:34:11 GMT 1
Var du i grebbestad i Fredags??
|
|
|
Post by Vispen on Jun 5, 2006 9:28:51 GMT 1
Jag ? nej, men i lördags
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Jun 13, 2006 9:05:18 GMT 1
ja lördags menade jag såg dej där då jag åkte förbi hade vart på Tanumstarnd och basat men de gillade inte det där hhhmmm
|
|
|
Post by Vispen on Jun 13, 2006 11:24:08 GMT 1
hehe. Jepp, vi firade en kompis student, så vi va väl lite lätt berusade
|
|
|
Post by Vikkan on Jun 17, 2006 1:01:20 GMT 1
Hej! Trevande tassar jag in som er nyaste medlem! Viktoria "Vikkan" Tanered heter jag och är -tro det eller ej- storasyster till Zitruz! Är kanske inte så bilitresserad egentligen men man kan ju alltid bli. Jag kör en Mitsubishi Space Star Spirit som är min ögonsten och allt. Körde ut henne från bilhallen för snart exakt ett år sedan. Då hade hon gått 5 km! Ja, jag var ju bara tvungen att ge bilen ett namn. Sabrina blev det och inte efter tonårshäxan inte utan hon den där baben som sjöng Boys, boys, boys på 1980-talet. (Hon med brösten) *fniss* Kan inte lägga upp en bild eftersom jag inte har en aning om hur man gör. Är lite novis på detta område! Men finns det en snäll själ där ute som vill tipsa hur man gör...så tveka inte. All hjälp tas tacksamt emot! *blink, blink* Bowling är förövrigt min passion och när jag inte är ledig så jobbar jag med utveckling av vuxenblöjor på ett företag som heter SCA Hygiene Products. Bor i Göteborg, Sveriges finaste sommarstad!
|
|
|
Post by rockfordboy82 on Jul 17, 2006 10:35:47 GMT 1
Välkommen Vikkan!!!
Mvh Från ennu en Tanums nörd-Bor mitt imot Zitruz...
|
|
|
Post by Hyperion on Aug 1, 2006 11:10:34 GMT 1
vi måste försöka få igång pratet här igen, forumet för ju ut, så en bra start hade väl vart om alla som inte skrivit i denna tråden gör det på en gång =
|
|