micro
Newbie
nej nej konstapeln det var 200 meter p? bakhjulet minst...
|
Post by micro on Sept 4, 2006 16:30:42 GMT 1
Okej hyperion du har så rätt!!!... David fock var namnet jobbar normalt sett med profil kläder... men är för tillfället sjukskriven i väntan på lever transplantation.. 26 år bor under väntans tider i grebbestad.. Kör självklart japanskt, Mitsubishi Galant AVANCE 2003a, vit för er som kanske inte har sett den.. finns på MSN davidfock@hotmail.com
|
|
|
Post by lundwall on Oct 26, 2006 12:36:18 GMT 1
Hej, ny på det här forumet, och en av få söderbohuslänningar. Heter Anders Lundwall, reagerar mest på lundwall, är 31 och således åldring bland er småttingar. Haha. Bor i Lysekil sen snart 4 år, är från Göteborg från början men har bott lite här och var i Sverige och världen, bla Stockholm, Spanien och Kalifornien. Jobbar i nordligaste Norge som rörmekaniker på Projekt Snövit. Kör en VW Bora V5 Highline -99, som är skrämmande original än så länge. Har tagit över bilen efter min mor som inte har något behov av bil. I vinter ska den förhoppningsvis förvandlas en hel del, titta gärna mer på www.garaget.org/lundwallJag håller på med ett annat intressant projekt, nämligen att odla helskägg. Ska låta det växa till nyår, sen får vi se vad som händer
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 26, 2006 18:34:53 GMT 1
Välkommen , ska bli spännande att följa båda dina projekt
|
|
outlaw
Junior
I Live my life a quarter mile at the time.
|
Post by outlaw on Oct 26, 2006 22:11:27 GMT 1
Tja!
Heter Andreas Karlsson är 26. Nyinflyttat i Forshem ca 3 mil utanför Lidköping. Innan det har jag bott i gbg och Jkpg. Jobbar som behandlings assistent på ett ungdoms hem. Arbetar ävn som ordningsvakt på spårvägen i Gbg.
Intressen är många men får väl numrera. 1. Bilen eller tjejen beror på dag och vecka. 2.Bilen eller tjejen beror på dag och vecka. 3. Hundar 4.Träningen fast den ligger på is lite.
Jo för er som inte vet så ligger Forshem ca 15 min ifrån Kinnekulle ring så nästa år så kommer jag planera en Fest innan något evenemang där.
Jag kör en Vit Nissan 200sx s14
Det var allt ifrån mig.
Hej Svejs
|
|
|
Post by Vispen on Oct 27, 2006 13:53:26 GMT 1
De där med fest låter inte fel, säg bara till så kommer vi ! Gärna bild oxå så man vet vilken vakt man ska klänga på när man vill in
|
|
|
Post by Vispen on Oct 27, 2006 13:54:33 GMT 1
Hej, ny på det här forumet, och en av få söderbohuslänningar. Heter Anders Lundwall, reagerar mest på lundwall, är 31 och således åldring bland er småttingar. Haha. Bor i Lysekil sen snart 4 år, är från Göteborg från början men har bott lite här och var i Sverige och världen, bla Stockholm, Spanien och Kalifornien. Jobbar i nordligaste Norge som rörmekaniker på Projekt Snövit. Kör en VW Bora V5 Highline -99, som är skrämmande original än så länge. Har tagit över bilen efter min mor som inte har något behov av bil. I vinter ska den förhoppningsvis förvandlas en hel del, titta gärna mer på www.garaget.org/lundwallJag håller på med ett annat intressant projekt, nämligen att odla helskägg. Ska låta det växa till nyår, sen får vi se vad som händer Känner du Bergbrandt från lysekil ?
|
|
outlaw
Junior
I Live my life a quarter mile at the time.
|
Post by outlaw on Oct 27, 2006 14:13:04 GMT 1
Jo jag skulle gärna lägga in en bild men jag vet inte hur... e bilnörd inte data... hehe
|
|
|
Post by lundwall on Oct 28, 2006 23:01:37 GMT 1
Känner du Bergbrandt från lysekil ? Arne? Rickard? Finns en hel klase här
|
|
|
Post by Vispen on Oct 29, 2006 20:02:35 GMT 1
Känner du Bergbrandt från lysekil ? Arne? Rickard? Finns en hel klase här Hel klase ? Det är väl bara Arne, ulla, rikard och christian ? Aja, ial så är jag släkt med dom, Ulla är min moster och kristian och rikard är kusin.....dom flesta i lysekil brukar känna till dom
|
|
|
Post by Vispen on Oct 29, 2006 20:03:07 GMT 1
Jo jag skulle gärna lägga in en bild men jag vet inte hur... e bilnörd inte data... hehe Peter kan nog hjälpa dig med det !
|
|
|
Post by Hyperion on Oct 29, 2006 21:49:46 GMT 1
Jo jag skulle gärna lägga in en bild men jag vet inte hur... e bilnörd inte data... hehe Peter kan nog hjälpa dig med det ! hehehe, här har jag visst missat en fråga ja Då beror det på var du har bilden, är den på din dator så är det lättast att skicka den till mig via msn eller mail så lägger jag upp den. Finns den på nån hemsida så högerklickar du bara på bilder och klickar på egenskaper. Därefter kikar du vad bilden har för nån adress och bara klistar in det här på forumet och skriver www.bildens.se/adress.jpg[/url], lätt fiskat Men som sagt har du den på datorn så skicka den till mig på msn eller om jag inte svarar där så kan du skicka den till min epostadress som jag använder till min msn.
|
|
|
Post by lundwall on Nov 1, 2006 13:23:57 GMT 1
Arne? Rickard? Finns en hel klase här Hel klase ? Det är väl bara Arne, ulla, rikard och christian ? Aja, ial så är jag släkt med dom, Ulla är min moster och kristian och rikard är kusin.....dom flesta i lysekil brukar känna till dom Det är väl ändå mer än tillräckligt med dom?
|
|
|
Post by Hyperion on Nov 23, 2006 14:43:31 GMT 1
Denna tråden låses för att eventuella diskussioner ska ske på vårt nya forum. WWW.TEAMWCR.SE Registrera dig där med en gång, eventuella antal posts som du har på detta forum får du givetvis behålla och förs över till ditt nya konto på det nya forumet.
|
|