|
Post by Zitruz on Jan 31, 2006 20:45:06 GMT 1
Hej alla gymgalningar och annat löst folk. Hur går det me er träning vad än det nu må vara. Fotboll, styrketräning m.m. Själv kan jag fylla ut tråden med hur min vecka ser ut:Måndag: Bröst/Triceps Tisdag: Rygg Onsdag: Vila med nån promenad bara. Torsdag: Ben Fredag: Axlar/Biceps Helgen: tat päs och promenerar m.m. + en massa promenader på deffen har kört detta nu ett tag och tycker det funkar bra. EDIT: Nytt veckoschema... Så hur ser er vecka ut???
|
|
|
Post by Flemm on Feb 1, 2006 6:40:01 GMT 1
Nu har man inte tid att köra ett program,då man arbetar en del... Men när jag träner; Dag 1; Bröst (bänk) - biceps - triceps - mage Dag 2; Axlar - rygg - mage
Ben er det inte så ofta man körer, men lite endå. Det gäller vell också för kondition...
|
|
|
Post by Hyperion on Feb 1, 2006 7:30:51 GMT 1
Mitt gymschema , 5-dagarsveckor så när fem dagar gått så börjar jag bara om, beroende på hur man känner sig så kanske en vilodag emellan. Ändrar schemat efter hur symetrin ser ut. Vilket jag behöver jobba mest på, det lägger jag givetvis ensamt för att kunna utnyttja de proteiner jag får i mig maximalt. 1. Bröst 2. Biceps 3. Axlar Triceps 4. Rygg 5. Ben
|
|
|
Post by Zitruz on Feb 1, 2006 13:58:24 GMT 1
Flemm: Mmm vet själv hur det va när man jobbade på Lear. Hade fan inte lust och ork att gå å träna dom få timmar man inte var på jobbet. Hyperion: Du kör ingen kondition då mellan dagarna? Hur är det med kostillskott då Själv använder jag just nu bara Omega-3 men funderar på lite andra grejer. Men det e ju inte billigt.
|
|
|
Post by Hyperion on Feb 1, 2006 14:55:53 GMT 1
Det står gymschema ocanför juue , konditionen får man klämma in emellan, ang. kosttillskott så har jag, Gainer, Vassle, Kasein, Creapure. MRP, HMB och omega 3 hemma men tar inget av det, för tillfället iaf..... efter att jag testat en hel del olika så skulle jag rekomendera ett bra protein med både snabba proteiner (vassle, ägg) och långsamma (kasein (mjölkprotein)). omega 3 är givetvis grymt bra det också, men kanske inte mest för musklerna, utan för hjärnan och allmänt välbefinnande. Det bästa man kan göra för att bygga och bränna fett ordentligt tror jag är ät bra mat (fisk, fågel), och sova ordentligt, när man sover så produceras hormonet testesteron (manligt könshormon) som har väldiga anabola effekter. S. k. Anabola steroider är väl kemiskt framställt testosteron el. liknande om jag inte missförstått.
|
|
|
Post by Zitruz on Feb 1, 2006 16:23:39 GMT 1
Jaja men du måste berätta allt för coachen ju hehe Bra förklaring av lite svåra grejer. Finns ju en djungel att välja på. Som allt annat. PS: Sova e jag bra på
|
|
|
Post by Hyperion on Feb 1, 2006 16:28:03 GMT 1
hehehe okej då, har ingen ordning på konditionen dåva hihi jepp mycket nya grejjer nu, skulle inte jag satsa på, kvalitativt protein som sagt , vill man ha lite roligare på träningen å öka lite mer i vikter på bänken m.m. så kan ju creatin vara bra, får lite extra styrka, men när man slutar med det så tappar man all uthållighet typ, då är det inte roligt å träna , så jag skiter i det med, vill man ha creatin skulle jag rekommendera creapure som är den renaste formen av creatin
|
|
|
Post by Hyperion on Feb 21, 2006 14:21:07 GMT 1
träningsvärk är underbart , körde ben igår, man måste älska liggande lårcurl herre gud vilket skönt tryck jag fick
|
|
|
Post by Zitruz on Feb 21, 2006 18:59:27 GMT 1
Jag har varit flyttkarl i helgen. Har haft extrem träningsverk i benen och underarmarna efter denna helg. HÄRLIGT! Flyttade ut en lägenhet på lördagen och flyttade in grejer igen i samma lägenhet på söndag. Borde vara förbjudet å bo på 6:e våningen .
|
|
940in
Senior
S?lsmiskarn
|
Post by 940in on Feb 22, 2006 19:52:13 GMT 1
UJ träningsschema e glad dom gångerna ja tar mig till gymet äter rosenrot ja för koncentration och välbefinande eller va det stod
|
|
|
Post by Zitruz on Feb 24, 2006 2:09:49 GMT 1
Hehe får lägga upp ett schema och se hur det känns då efter ett tag. Men det tar ju lite tid oxå och det e ju inte alla som har det inte. Nu e jag förkyld så jag inte kan träna alls på några dagar. Saknar redan gymmet Men men
|
|
|
Post by Hyperion on Mar 31, 2006 15:27:20 GMT 1
Ja nu är det snart sommar så då är det dags å komma i form vettni . Är det ingen mer som tränar här som vill dela med sig?
|
|
|
Post by Pontus81 on May 11, 2006 18:48:02 GMT 1
Träningstips från mej då. Måndag: Svulla mat o lata sej framför TVn Tisdag: Kör likadant där igen Onsdag: Kan väl ta en dag till Torsdag: Jaa gissa själva? Fredag: Alkohooool Så blire ju alltid pizza/kebab/burgare när man e ute Lördag: Alkohooool Samma där igen! Söndag: Bantardagen! Eftersom man inte får i sej nånting o inte kan köra bil så måste man ju gå när man ska nånstans I love my life hehe.. (Sorry för OT)
|
|
940in
Senior
S?lsmiskarn
|
Post by 940in on May 11, 2006 21:07:35 GMT 1
Jag gillar pontus schema bäst ;D
|
|
|
Post by Zitruz on May 11, 2006 23:13:29 GMT 1
Hehe det funkar nog fan fint det med asså. Blir lita avundsjuk men i slutet på dagen så gillar jag nog faktiskt mitt eget bättre.
|
|